אחרי מספר שנים ללא מוצר חדש במדף תרכובות המזון תינוקות, חברת אבוט יצאה במוצר חדש בשם סימילאק גולד פלוס, שכרגע נמכר רק בסופר-פארם ומחירו שם גבוה ב-10 שקלים מהמוצר היקר ביותר של סימילאק עד כה: סימילאק גולד.
בעוד שהגולד נמכר בסופר-פארם ב-69.90 שקל, הגולד פלוס כבר נמכר ב-79.90 שקל לאותו גודל של 700 גרם. כלומר פער של 14.3%. מה ההבדל שגורם לקפיצה הזאת במחיר? הגולד מכיל HMO – שהם לפי החברה "סיבים פרוביוטיים הקיימים בחלב אם אך לא מופקים ממנו, שפותחו מדעית לתמיכה בהגנה חיסונית" ואומגה 3. בגולד פלוס יש חמישה סוגי HMO, פרוביוטיקה, נוקלאוטידים ואומגה 3. כלומר מדובר במוצר מועשר יותר ולכן יקר יותר.
המוצר, שכבר משווק בארה"ב, לא בא להחליף את סימילאק גולד, כך שהחברה בעצם יצרה עוד דרגת מחירים. מי שרוצה לשלם פחות יכול לקנות גולד ומטה – אך יש פה טריק שיווקי: ייצור נקיפות מצפון אצל ההורים, כי האם תרצו שהתינוק שלכם יקבל פחות הגנה, פחות אומגה 3 ופחות נוקלאוטידים שעד היום לא ידעתם שהוא צריך?
מאבוט נמסר בתגובה: "סימילאק גולד פלוס עם 5 סוגי HMO’s היא הפורמולה המתקדמת ביותר של אבוט המבוססת על מדע פורץ דרך. המוצר יהיה יקר יותר ממוצרי סימילאק אחרים ומשקף את הערך של הבאת מוצר זה, המתקדם מבחינה מדעית, לישראל".