בסוף הכל הסתיים בשלום עבור הונגריה מול סקוטלנד שלשום, עם שער ניצחון (0:1) של קווין צ'ובות עשר דקות בתוך תוספת הזמן, מה שמותיר לה סיכוי לעלות מהמקום השלישי בבית 1 לשמינית הגמר. אבל הסיבה לתוספת הזמן הארוכה הייתה פגיעה קשה שכמעט הסתיימה באסון, והובילה לקרב בין ההונגרים לבין אופ"א.
זה התחיל ביציאה של השוער הסקוטי אנגוס גאן לכדור שהוגבה לרחבה, במהלכה פגע בברנבאש וארגה. החלוץ ההונגרי איבד את ההכרה עוד לפני שנפל לדשא, ונראה היה שהוא עובר עוויתות. השחקנים ההונגרים הזעיקו את הצוות הרפואי שלהם במהירות, אך הפרמדיקים של אופ"א ניגשו באיטיות למקום – כך שדומיניק סובוסלאי רץ אליהם, תפס את האלונקה וניסה למשוך אותם לעבר וארגה.
סובוסלאי, שלבש את החולצה של וארגה לאחר המשחק, אמר בכעס: "הייתי בהלם כשהגעתי לברנבאש, ניסיתי להפוך אותו על הצד, הוא לא הצליח לנשום. אני לא יודע מה הפרוטוקול במקרים האלה, אבל אם הרופאים שלנו אומרים שדרושה עזרה מהירה, אני לא חושב שהחובשים צריכים להגיע בהליכה. משהו חייב להשתנות".
באופ"א הגיבו כי הטיפול התנהל לפי הנהלים, וכי הפרמדיקים המתינו בצידי המגרש וניגשו לפצוע ברגע שהתבקשו לעשות זאת, כדי לפנות אותו לבית החולים. וארגה אושפז עם שברים בפנים, יעבור ניתוח ולא יחזור ליורו אם הונגריה תעפיל לנוקאאוט.