בפגישה עם קרובי משפחה של מספר חטופים חזרה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו כמה פעמים על האמירה "רוצים לבצע הפיכה צבאית נגד בעלי". לפי הדיווח, אמירותיה החריגות הובאו לידיעת כמה בכירים בצה"ל. נתניהו לא הכחישה את הדברים שיוחסו לה - ומסרה בתגובה: "מכת ההדלפות השקריות היא עוול משווע".
במהלך השיחה, כך לפי הדיווח בהארץ, קטעו המשפחות את נתניהו והטיחו בה כי היא אינה יכולה לומר שאין לה אמון בצבא, מכיוון שגורל ילדיהן תלוי בו. בתגובה הבהירה נתניהו את דבריה ואמרה שחוסר האמון שלה הוא לא בצה"ל כולו, אלא במפקדיו הבכירים - וטענה בתוקף שהם מעוניינים לבצע הפיכה.
לנוכח העובדה שמדובר בהאשמות חריגות למדי, אמירותיה של נתניהו הובאו לידיעת קצינים בכירים בצבא.
הפגישה אירעה ימים בודדים לאחר המתקפה של בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, על ראשי הצבא ברשתות החברתיות. מוקדם יותר החודש שיתף סרטון שבו הרמטכ"ל הרצי הלוי, ראש השב"כ רונן בר וראש אמ"ן הפורש אהרון חליוה כונו "כישלונות קטלניים".
מטעמה של שרה נתניהו נמסר: “מאז תחילת המלחמה הגברת נתניהו פועלת מיוזמתה למען משפחות החטופים, המשפחות השכולות, משפחות הנרצחים ובכל מעגלי הכאב הנלווים למלחמה הקשה הזאת, ומסייעת ככל יכולתה. לכן, מכת ההדלפות השקריות, המגמתיות והבלתי פוסקות על הגברת נתניהו היא עוול משווע. למרות הקולות שמנסים לפגוע בה ולרפות את ידיה, הגברת נתניהו תמשיך בפעילותה למען אלו שנפגעו במלחמה ומתפללת להשבתם הביתה במהרה של כל 120 החטופות והחטופים”.