האם המבצע שהושק לפני שבוע ביוזמת התאחדות המלונות בישראל בשיתוף 182 בתי מלון מכל רחבי הארץ נשא פרי? תלוי את מי שואלים. מדובר בקמפיין הנחות ששם דגש על ערי תיירות נכנסת בתקופה הכי חמה של השנה אשר כלל כ-20 אלף לינות במלונות ברחבי הארץ ובכלל הסוגים, וזאת מתוך מטרה לעודד הזמנה של ישראלים למלונות בארץ. בהתאחדות המלונות מרוצים אבל לפי נתונים נראה שהמרוויחות העיקריות מהמבצע הן הערים תל-אביב, ירושלים ואילת. מלונות הצפון הרחק-הרחק מאחור.
במסגרת המבצע הוענקו הנחות למזמינים בשווי של 20% עד 40% . המבצע אף הוארך בעוד 24 שעות לאור ההצלחה. במסגרת המבצע בוצעו כ-9,000 הזמנות, כלומר בערך כ-18 אלף לינות - כמעט עמידה מלאה ביעד הלינות שהציבה לעצמה התאחדות המלונות.
הישראלים הזמינו חופשות בתל-אביב 28%, באילת 20%, בירושלים 19%, בים המלח 14%, בחיפה והצפון 12%, והשאר בערים שבהן היו מעט מלונות במבצע כמו אשדוד.
סיון דטאוקר, מנכ״לית התאחדות המלונות: "מדובר בהצלחה משמעותית שאיפשרה ליותר ישראלים להזמין חופשה ולקחת פסק זמן מהתקופה המאתגרת. המבצע סייע בקידום התיירות באזורים שמאז שהחלה המלחמה מתמודדים עם קשיים".