• קבוצת קניוני עופר תשקיע 10 מיליון שקל בשדרוג קניון עופר חדרה, כולל כניסת מותגים חדשים ובהם קנת קול, עגליס, ורדינון, הפנינג ומתאים לי. בנוסף, נפתחו שני מתחמי משחק לפעוטות.
• רשת סלבריישין המתמחה בציוד לימי הולדת מציעה לראשונה זיכיונות להפעלת סניפים. החנות הראשונה בזכיינות נפתחה בדימונה. הרשת מפעילה כיום 10 סניפים. המנכ"ל אורון גולברי: "ההורים משקיעים היום בעיצוב מסיבת יום הולדת, גם 2,000 שקל". (נווית זומר)
• בנק מזרחי טפחות משיק את המתחם הדיגיטלי "גדולים בעסקים" וקורא לעסקים פרטיים לקוחות הבנק להצטרף אליו. המתחם יקודם ברשתות החברתיות ויסייע לחשיפת העסק.
• נירלט מקיבוץ ניר עוז מחזירה לשוק את המוצר הנמכר ביותר שלה, שליכט צבעוני EXTRA. תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק: "חזרתו של השליכט למדפים מהווה נדבך נוסף בהתאוששות של המפעל שנשרף ב-7 באוקטובר".
• רשת המשביר תשווק לראשונה מגוון מוצרים של בייבי גאפ, מותג הילדים האמריקאי. בנוסף, תשווק את מותג הנעליים ספרינג, שכולל נעליים, תיקים ואקססוריז מבית Aldo. גלית יפרח, סמנכ"לית סחר אופנה במשביר: "זו כניסה של שני מותגי אופנה בינלאומיים ואיכותיים לחנויות ולאתר". (נווית זומר)
• קוסמו קליניק, חברת קוסמטיקה איטלקית ותיקה, פתחה קליניקה בהרצליה פיתוח. בשנת 2022 פתחה סניף ראשון בנווה צדק בתל-אביב.