האם הפועל ת"א תעבור לארח באולם מנורה מבטחים? בהנהלה של סגנית האלופה מעוניינים לקיים במהלך השבועיים הקרובים הצבעה יחד עם עמותת האוהדים על האפשרות לקיים את משחקי הקבוצה הביתיים באולמה הביתי של מכבי ת"א, כבר בעונת המשחקים הקרובה.
1 צפייה בגלריה
yk13978646
yk13978646
(יחליפו בית? אוהדי הפועל בהיכל מנורה | צילום: עוז מועלם)
האדומים מרגישים שהיכל קבוצת שלמה, שמכיל 3,500 מקומות ישיבה, כבר אינו מספיק גדול לקהל האוהדים, שגדל בתקופה האחרונה. בהפועל ת"א מודעים לכך שישנם לא מעט אוהדים שמאוד לא יאהבו את הרעיון לעבור לאולמה הביתי של היריבה העירונית. עם זאת, ישנן גם לא מעט תגובות חיוביות מאוהדים שמבינים את משמעות המעבר.
הפעם האחרונה שהחליטה הקבוצה לארח את משחקיה ביד אליהו הייתה ב-2006 - עוד לפני גלגולה החדש כקבוצת אוהדים. האוהדים זעמו על המהלך והחרימו את המשחקים לאורך כל עונת 2005/6. עופר ינאי, שמחזיק ב-51 אחוזים מהמועדון, יכול לקבל את ההחלטה בעצמו, אך מעדיף לרתום את האוהדים להחלטה משותפת.

אתלטיקה: חגיגה למשפחת אפריפה

משפחת אפריפה אספה ביום הראשון לאליפות ישראל שתי מדליות בריצת 100 מטר: בלסינג היה כצפוי הישראלי המהיר ביותר עם ניצחון, 10.30 שניות, הפעם החמישית ברציפות בה הוא זוכה בתואר; אחותו מרסי, 18, נטלה לראשונה מדליה באליפות הבוגרות, כשדורגה שלישית עם 12.05. אלינה דורטמן סיימה ראשונה עם 11.72.
פולינה אסקינה, שעלתה ארצה לפני ארבע שנים קבעה את התוצאה השנייה בכל הזמנים בישראל, בקפיצה משולשת, 13.20 מטר, וזכתה בזהב.
בקפיצה לגובה, יונתן קפיטולניק ניצח בקלות עם 2.20 מטר, אבל לא עבר 2.33 – הקריטריון האולימפי. דוד טאייצ'ו השיג את התוצאה השלישית בהיסטוריה ב-1,500 מ', 3:41.61 דקות. שני זכאי ניצחה ב-400 מ' לנשים, 54.70 שניות. (אבינעם פורת)
החתמות. החלוץ סמיר פרהוד, ששיחק בנוף הגליל, חתם בהפועל באר שבע לארבע עונות. איאד אבו-עביד חתם על חוזה לשנתיים בבני סכנין עם אופציה לעוד עונה. הקשר ידין לוגסי, ששיחק בעונה שעברה בסבאיל האזרית, חתם בהפועל חדרה. (שמעון אלבז, לירן ביטון)
פראלימפי. המטפס הישראלי מור ספיר השיג את מדליית הכסף בתחרות סבב גביע העולם באוסטריה. ספיר הגיע לתחרות לאחר חמישה חודשי מילואים בהנדסה קרבית, שבהם לא התאמן בצורה סדירה, ורגע לפני סבב מילואים נוסף. (אברהם תשובה)