כמענה לאתגרי ההסברה ומתוך מטרה להעצים את המסר הפרו-ישראלי בעולם ולהילחם בגילויי האנטישמיות ברשת, חברו יחד משרד החוץ והתנועה למלחמה באנטישמיות על מנת לקיים מפגש שיכלול 250 משפיענים יהודיים בולטים.
במהלך האירוע, שיימשך יומיים, ינהלו המשתתפים שיח עם מומחים בתחום, ילמדו האחד מניסיונו של האחר וישמעו הרצאות שיכשירו אותם לפעילות מתואמת, יעילה ואפקטיבית יותר בפלטפורמות החברתיות.
1 צפייה בגלריה
yk13980213
yk13980213
(הזמר מתיסיהו | צילום: גטי, Rick Kern)
את הכנס יפתחו ראש עיריית ניו-יורק אריק אדמס וחבר בית הנבחרים ריצ'י טורס - שני הקולות הבולטים בארה"ב במאבק נגד האנטישמיות; שדרן הרדיו והטלוויזיה אנדי כהן - שיש לו מעל חמישה מיליון עוקבים באינסטגרם והקונסול בניו-יורק אופיר אקוניס.
חלק לא מבוטל מהמשתתפים כבר פעילים במלחמתם באנטישמיות ומעלים תכנים פרו-ישראליים, אך במשרד החוץ ובתנועה למאבק באנטישמיות החליטו למסד את הפעילות, לבנות קהילה ולמנף את הפעילות הנעשית כך שקולם של המשפיענים ישמע ויהודהד גם באופן מתואם.
בין שמות המשפיענים המובילים: הזמר מתיסיהו, שהפך לקול פרו-ישראלי בולט מאד מאז 7 באוקטובר; ג'וש זילברברג, קומיקאי אמריקאי שלו 4 מיליון עוקבים בטיקטוק ומונטנה טאקר, שלה 11 מיליון עוקבים בטיקטוק