"יוקרה שקטה" הוא מושג שמתאר משהו יקר אבל לא ראוותני, משהו שרק עשירים אמיתיים מזהים. המושג מתאים בול על R48, הידוע גם בשמו "המלון של רותי ברודו". R48 הוא מלון בוטיק עם 11 חדרים, והם מדהימים. חלקם ממש ענקיים (80 מ"ר) וכוללים סלון ופינת אוכל גדולה ומרשימה. גם חדרי הסטודיו, לא קטנים במיוחד – 38 מ"ר ויפים להפליא. העיצוב מרשים ורוחה הקפדנית של ברודו שורה בכל פינה. בחדר האמבטיה גילינו אטרקציה אמיתית: אסלת טוטו יפנית, שנפתחת עם פתיחת הדלת, מנקה את עצמה ומתאימה את הטמפרטורה הנחוצה לישבן בעזרת שלט. בקומה השלישית והאחרונה נמצאת בריכת אין-סוף, יפהפייה ושקטה, ומסביב כרקע, מגדלי תל אביב. אנשי הצוות מקסימים והשירות יוצא דופן וארוחת הבוקר מוגשת במסעדת המלון, שכרגע לא פתוחה בשאר שעות היום. אין בופה, הכל בהגשה לשולחן, ואפשר להתפנק, בין היתר, במקושקשת רכה עם סלמון, קרעי מוצרלה, גבינות משובחות ומגש נאה של מאפים.
1 צפייה בגלריה
yk13981616
yk13981616
(מלון רוטשילד R48)
R48 הוא מלון יקר, ממש יקר, ונראה קצת לא קשור לישראל הכאוטית והמבולגנת. לילה בחדר הסטודיו יעלה 3,861 שקל. בסוויטת הפנטהאוז, החדר היקר ביותר במלון, תשלמו יותר מ-12 אלף שקל. מחיר לילה בסוויטה קצת צנועה יותר הוא 7,488 שקל.
האם זה משתלם? R48 הוא באמת מקום מאוד אחר, הוא מנתק מהמציאות ומאפשר שהות חלקה, נעימה, מפנקת. האמת היא שמפנקת זו מילה קצת קטנה. השהות שם היא חוויית האירוח של אנשים עשירים מאוד. סטייל "יורשים" למי שצפה. זו חוויה שלא מוכרת לרובנו. אז אולי המילה משתלם היא לא נכונה פה, כי זה נחמד לחיות, גם אם רק לרגע, בפנטזיה של יוקרה שקטה - למי שמסוגל להרשות לעצמו.
מלון רוטשילד R48. שדרות רוטשילד 48, ת"א. טלפון: 03-556-0011