שואב ושווה
בסביבה החדשנית של שואבי האבק האלחוטיים, השואב מסדרת MASTER DUSTER של Normande (דגם RD2040 M1) נראה כתזכורת רטרו מהניינטיז. אלא שבפועל הוא הוכיח רק יתרונות בדירה קטנה: קומפקטי בגודלו, קל משקל ולכן נוח לתפעול ולתמרון גם בחדר צפוף. עוצמת היניקה מרשימה והוא שואב ביעילות פירורים, חול ואפילו שערות של כלב. תופס מעט מקום באחסון, קל לניקוי ולתחזוקה ובמחיר ממש שווה (299 שקל).
הרוטב נצמד
המיוחד בפסטה לה מוליזנה, לדברי היצרן, הוא מרקמה המחוספס, תוצאה של חיתוך בדסקיות ברונזה. היתרון בחספוס, שנשאר גם אחרי הבישול, הוא שהרוטב נצמד לפסטה ואינו מחליק. ניסינו כמה סוגים – ונראה שהעניין עובד. בכל מקרה, הפסטה עצמה זכתה לשבחים מצד כל מי שבישל ומי שטעם: לא מתפוררת, נדבקת או מתפרקת במים, מתרככת בנעימות אך נותרת נגיסה, ובהחלט משתווה לכל פסטה איכותית שהכרנו. ובמחיר מתחשב (7.90 שקל).
4 צפייה בגלריה
yk13981718
yk13981718
צילום: Danya Weiner
זה כל האיפור
צעירה חובבת איפור עפה על פלטת הצלליות המינרליות מסדרת Glam Girl של ביוטיקייר, שמלווה אותה בתיק כל היום. המארז הקומפקטי כולל תשעה גוונים המשתלבים אלה באלה ליצירת מראה עיניים מאופר במגוון סגנונות - מטבעי ועד דרמטי. האיכות טובה, הצלליות נמרחות היטב ועמידות למדי, ובמחיר שומט הלסת אפשר להצטייד ביותר מאחת מתוך שבע הפלטות המוצעות (beautycare.co.il, 10.90 שקל לפלטה).
4 צפייה בגלריה
yk13984773
yk13984773
צילום: יח"צ
לספורט ולפנאי
אישה צעירה, שצעדה בנעלי הספורט המעוצבות של המותג 361 במהלך חופשה עירונית בחו"ל, מרוצה מאוד: גם ללא תקופת הסתגלות (המומלצת לפני שחושפים נעליים לסיטואציה שבה אין להן תחליף), הן היו נוחות ביותר מהרגע הראשון ונראו חדשות גם אחרי החופשה. מעולות לחדר כושר ולפעילות ספורטיבית בעצימות קלה ומתאימות לכל לבוש ספורטיבי ואופנתי. הצלחה גדולה, במחיר טוב יחסית לאיכות ולנוחות (ברשת גלי, באתר ובחנויות, 299.90 שקל).