• מנכ"ל חברת שיכון ובינוי, תמיר כהן, התפטר מניהול החברה אחרי 6 שנות פעילות. כהן כתב כי "לאחרונה נוצרו נסיבות מיוחדות ולפיהן אני מתרשם כי יש ביכולתי, יחד עם משקיעים אחרים, לרכוש חלק או את כל מניות השליטה בחברה אשר אני מאמין ביכולתה לצמוח באופן משמעותי". כהן, שלו 1% ממניות החברה, מנסה לגבש קבוצת משקיעים לרכישת חלקו של נתי סיידוף שמחזיק ב-41% מהמניות.
• משרד עוה"ד אגמון עם טולצ'ינסקי יערוך מחר את הכנס השנתי לתכנון ובנייה בגן אירועים שפיים. ישתתפו: מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן; ראש מינהלת תקומה היוצא, משה אדרי; יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה, ח"כ יעקב אשר; ראש עיריית דימונה, בני ביטון; יו"ר ארגון הקבלנים והבונים ת"א-מרכז, עמית גוטליב; מהנדסת העיר קריית שמונה, אדריכלית טל עוזיאל כרמיאל.
1 צפייה בגלריה
yk13981979
yk13981979
(תמיר כהן מנכ"ל שיכון ובינוי)
• האתר הישראלי להתחדשות עירונית מגדילים יערוך בשבוע הבא את כנס הנדל"ן השנתי באצטדיון סמי עופר בחיפה. יגיעו: ראש עיריית חיפה, יונה יהב; מנכ"ל מינהל התכנון, רפי אלמליח; מנכ"ל רמ"י, ינקי קוינט; מתכננת הותמ"ל, סיגי בארי; סמנכ"לית חטיבת תשתיות במינהל התכנון, יעל סולומון.
עושים עסקה: בית פרטי עם 3 קומות בשטח 275 מ"ר ברחוב דרך בית לחם בשכונת בקעה בירושלים, הכולל גינה בשטח 105 מ"ר, מחסן ו-2 חניות מקורות, נרכש לאחרונה על ידי יהודים מארה"ב במחיר המבוקש על ידי המוכרים - כ-21 מיליון שקל, סכום המשקף כ-70 אלף שקל למ"ר, כך נודע ל"ממון". את העסקה קידמו המתווכים איטה מוריס, שייצגה את הרוכשים, ואדוארדו פינקלשטיין, שייצג את המוכרים, שניהם חברי לשכת מתווכי המקרקעין.