"הגוף קצת כואב, אבל מעבר לזה אני אהיה בסדר ואתאושש", כך אמר אתמול ל"ידיעות אחרונות" איתמר אלרואי (29), סטודנט לתואר שני בכלכלה מירושלים שספג שלשום אלימות חריגה ואיומים מכוערים מצד שוטר יס"מ במהלך מעצר בהפגנה נגד הממשלה בבירה. "הוא פשוט איבד את העשתונות, הרביץ לי, קילל אותי וירק לי בפנים".
המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הודיעה כי פתחה בחקירה נגד השוטר שתועד מטיח בכוח רב את אלרואי על רכב, ולאחר מכן נשמע מקלל אותו ומאיים "יא בן ז**ה, אני אאנוס את אמא שלך". הדברים הקשים שהטיח שוטר היס"מ בפני אלרואי נאמרו בנוכחות מפקד תחנת מוריה, ניצב-משנה שלומי בכר. יצוין כי מפקד היחידה נחקר בעצמו במח"ש בחשד לתקיפת מפגין. הפרקליטות אמורה להכריע בעניינו. אלרואי נחקר במשך כמה שעות בחשד להפרת הסדר הציבורי, ולאחר מכן שוחרר.
"יש לנו קהילת מפגינים תומכת ומדהימה והרבה עזרה מצד מערך העצורים, ואנחנו ממשיכים הלאה להיאבק למען החטופים שיחזרו הביתה", אמר אלרואי, ששב לא מזמן משירות מילואים ממושך בצפון, "זו הייתה אלימות חריגה, זה היה מאוד לא נעים. חשוב לזכור שלא כולם זוכים לזה שיצלמו אותם. אנחנו צריכים להילחם בתופעה הזו ולדאוג שהמשטרה תדאג לנו, תשמור עלינו ותהיה לטובתנו. אני אמשיך להגיע להפגנות".
במשטרה מסרו: "התנהלות השוטר במקום אינה עומדת בקנה אחד עם נורמות השיח וההתנהלות המצופות מכל שוטר גם במצבים סוערים מעין אלו, ולכן היא תיבדק ותטופל בהתאם".