בשורות אדירות לנבחרת האולימפית שמקבלת חתיכת חיזוק לקראת הטורניר בפריז לאחר שרד בול זלצבורג אישרה רשמית כי הקשר אוסקר גלוך ישוחרר למשחקים. "אני שמח על האפשרות להיות חלק מהנבחרת באולימפיאדה ומודה למנהלי המועדון שפעלו יחד עם ההתאחדות למציאת הפתרון", אמר גלוך. "היה לנו יורו נהדר בגיאורגיה, עם חצי גמר והבטחת המקום בפריז 2024, וכמו שאני מכיר את גיא ואת החברים שלי, כולנו מאמינים שאין מטרה שלא נוכל להשיג. חשוב לנו לייצג את מדינת ישראל ואת הכדורגל שלנו על במה כל כך מרכזית ונדירה, ואין לי ספק שנזכה לתמיכה אדירה".
לוזון הוסיף: "אני מבקש להודות ליו"ר ההתאחדות שינו זוארץ על עשייתו הרבה לטובת ההצטרפות של אוסקר למשימה הלאומית. תודה מיוחדת גם לראשי רד בול זלצבורג, שהבינו את הסיטואציה ולמרות שלא מדובר בחלון מחייב, נענו לבקשה שלנו. אוסקר שחקן משמעותי מאוד וההתעקשות שלו להיות חלק מהמשחקים האולימפיים הובילה לתוצאה המיוחלת".
כעת המאמצים של לוזון מוקדשים לשחרורו של ענאן חלאילי מסן ז'ילואז, לקראת פרסום הסגל מחר. יש לציין שסגנית אלופת בלגיה, בדומה לקבוצה של גלוך, תפתח את משחקיה הרשמיים במקביל לטורניר האולימפי.
בכל מקרה, למעט דניאל פרץ, הלגיונרים לא ייצאו למחנה האימונים בפולין ביום רביעי ויצטרפו רק ארבעה ימים לפני תחילת הטורניר, שייצא לדרך במשחק נגד מאלי ב-24 ביולי (ישראל תפגוש גם את פרגוואי ויפן בבית המוקדם). מדובר בגלוך, עומרי גאנדלמן מגנט וליאל עבדה משארלוט, כשהליגה בארה"ב פעילה.
הנבחרת תקיים הערב משחק אימון ראשון בלוד מול מכבי חיפה.