ליאור אשכול, מנכ"לית וולט (Wolt) ישראל מאז 2020, תקודם להנהלת החברה הגלובלית ותהיה אחראית על פעילות בשווקים אסטרטגיים של וולט בעולם, ובהם ישראל. בקרוב ימונה לה מחליף.
המינוי מגיע בעקבות ההצלחה של וולט בישראל בשנים האחרונות, שבהן יצרה החברה תרבות צריכה חדשה בתחומי האוכל והריטייל תוך כדי גידול ענק בהיקפי פעילות החברה שהתרחבה מדן ועד אילת.
אשכול (37), לשעבר קצינה במודיעין בעלת תואר שני במינהל עסקים מהרווארד, כיהנה בעבר כמנהלת מותג בפרוקטר אנד גמבל ולפני כן כמנהלת מוצר בכירה באמזון. היא החליפה בוולט את אמרי גלאי שהקים את פעילות החברה בישראל ב-2018 וכיום משמש כסגן נשיא וולט העולמית.
בעת כניסתה לתפקיד פעלה החברה באזור גוש דן ובעיקר בתחום המסעדות. חברת וולט הפכה להיות אחת החברות הצומחות בישראל והיא משרתת כיום 8,000 בתי עסק, באמצעות 20,000 שליחים, בכל רחבי הארץ.
ב-2021 השיקה וולט לראשונה את סופר יודה באפליקציה, ומאז התרחבה משמעותית בעולמות הסופר עם רשתות מובילות כמו שופרסל, ויקטורי, טיב טעם, רמי לוי בשכונה, מחסני השוק ועוד. כמו כן התרחבה פעילותה של וולט עם בתי מרקחת כמו גוד פארם ו-Be, כולל תרופות ללא מרשם. כיום כל הזמנה שלישית בוולט היא אינה מזון אלא מוצרי ריטייל: ספרים, צעצועים, מוצרים לבית, פרחים ועוד.