אלפים הגיעו אמש לחלקה הצבאית בבית העלמין נווה הדר בהוד-השרון ללוות למנוחות את רס"ן (במיל') אייל אבניאון, בן 25, סגן מפקד פלוגה בגדוד 121, חטיבה 8, שנפל בקרב במרכז רצועת עזה. אייל השאיר אחריו הורים, אח גדול ואחות קטנה ממנו.
אביו אבי ספד לו בלוויה: "אייל שלי. ביום ההולדת האחרון שלי כתבת שלא תשכח איך הקפצתי אותך לעזה. על החיבוק שנתתי לך ועל זה שחשבת עליי ועל אמא. אייל שלי, בתוך החלל העצום שהשארת לנו, תדע שהייתה לי הזכות לגדל אותך ולהיות אבא שלך". האם שרון סיפרה עליו: עכשיו אין לי כלום. לקחו לי את הלב. הוא הבטיח לי שהוא ישמור על עצמו ויחזור. הוא היה האח הכי טוב, הבן הכי טוב. גם כשהלך לגיהינום הזה הוא הרגיע אותי שהוא יהיה בסדר. לא חשבתי שיקרה לו משהו. הכל אצלו מתוכנן, את זה לא תיכננו".
1 צפייה בגלריה
yk13985448
yk13985448
(רס"ן (במיל') אייל אבניאון ז"ל)
האחות נטע הוסיפה: "אייל אחי שלי. כמה טוב היית. כמה תמיד חיפשת להיות טוב ולעשות הכל על הצד הטוב ביותר. אנשים היו מתאהבים בטוב הזה. תמיד אמרת לי כמה אני מיוחדת ושאתה הגב שלי. כמה התגאיתי בך, כמה השווצתי בך. חבל שלא אמרתי לך את זה יותר. אז אני אומרת לך עכשיו כמה אני אוהבת אותך. איך לא תהיה בחתונה שלי?"
גם קבוצתו האהודה של אייל, הפועל תל-אביב, ספדה לו: "הפועל תל-אביב אבלה וכואבת את מותו של אוהד הקבוצה. אייל אבניאון - אדום לנצח". לבקשת המשפחה, אוהדי הקבוצה הוזמנו ללוויה עם חולצות אדומות.