אמש הובא למנוחות רס"ר במיל' נדב נולר בן 31 מירושלים. נולר נפל בפרוזדור נצרים שבמרכז הרצועה והובא למנוחות בבית העלמין בקרני שומרון, ביישוב שבו גדל לצד אמו המנוחה. אחיו הצעיר שאל את מנהיגי המדינה: "האם יש בכלל דרך? האם אתם מאמינים בדרך?"
עילי נולר, אביו של נדב הספיד את בנו ואמר "איך יכול להיות שקוברים אותך ברגבי אדמתנו הקדושה בשומרון כאן ליד אמא שכל כך אהבה אותך מהיום שנולדת לפני 31 שנים? נדב אלחנן שלנו, כשמו כן היה. אלוהים ריחם. אלוהים נתן. כשעם ישראל נאלץ לצאת למלחמת מצווה על אויבנו אנחנו רצים קדימה להגן על כבוד העם והארץ כי עמנו אל. כל אחד ואחד חייב לצאת למלחמת מצווה. מי שלא לומד תורה באופן קבוע וברצינות יום ולילה שילך להתנדב במשהו שעוזר לעם ישראל לאלמנות, ליתומים ולאלפי הפצועים. נשים וגברים כאחד. נדב, אנחנו כולם גאים שנפלת על קידוש ה', שהקדשת את חייך לעם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל ומבטיח לך שלא נפלת לשווא כי עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".
אורטל נורל, אחותו הצעירה של נדב סיפרה על אחיה כי היה אדם שמפיץ אור, אנרגיות ושמחה. "בכל מקום שהגעת אליו לא היה אפשר לפספס אותך. את החיוך, את הצחוקים, את הדברים המפגרים שיש לך להגיד שאתה פשוט אומר. אתה הלב של המשפחה. אתה הסנדוויץ' במשפחה. חיברת בין כולנו. הבית שלך ושל הדר תמיד היה פתוח לכל מי שרוצה לבוא ותמיד הכנסת אורחים מעל ומעבר. תודה שהיית אח גדול. אוהבת מאוד ומתגעגעת אחותך אורטל או בשבילך זהבוש".