ארגוני הפשיעה והעבריינים פועלים ללא אבחנה. אמש נורתה למוות אישה בת 42, אם לשניים, על ידי שני רעולי פנים בפתח ביתה בג'ת שבמשולש. הרצח המזעזע התווסף לשני מקרים נוספים שהתרחשו במהלך היום. מוקדם יותר בלוד נורה למוות תושב העיר, בן 42. בנוסף, מעט אחרי השעה 17:00 התקבל במוקד 101 של מד"א דיווח על בת 15 שנורתה בשדרות הציונות בשכונת הדר. חובשים ופרמדיקים של הארגון טיפלו בנערה ופינו אותה לבית החולים רמב"ם כשהיא סובלת מפציעה חודרת אך בהכרה. בית החולים עדכן כי הנערה עברה בדיקות הדמיה והועברה לחדר ניתוח להמשך טיפול. מצבה של הנערה, שככל הנראה נפגעה מירי תועה, מוגדר בינוני ויציב ולא נשקפת סכנה לחייה.
מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 113 בני אדם.
הדיווח על הירי בג'ת התקבל בשעה 20:45 במוקד 101 של מד"א במרחב שרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו באישה פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירה.
גם בלוד, כאמור, פתחה הערב המשטרה בחקירת רצח בעיר, שבו נורה למוות גבר בן 42. הגבר, תושב העיר, פונה במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא – ושם נקבע מותו. שוטרים מתחנת לוד פתחו בסריקות אחרי היורה, לצד איסוף ממצאים בזירה.
הבוקר הודיעה משטרת מחוז חוף כי שוטרי תחנת נשר ויחידת הסיור המיוחדת במחוז חוף "ביצעו פעילות נגד מחוללי פשיעה מוכרים בכפר עוספיה. השוטרים שהגיעו לביתו של אדם המוכר למשטרה כמי שעוסק בפשיעה, ביצעו חיפוש במקום ואיתרו אקדח טעון מתחת לכרית מיטתו של החשוד. בנוסף, אותרה בדירה תחמושת רבה". החיפוש נערך לאחר שאל ביתו של החשוד נורו יריות והושלך רימון. סנגוריו של החשוד, עורכי הדין תמי אולמן ושאדי סארוג'י, מסרו: "נודע לנו מעשה הירי דרך התקשורת. מאחר שלחשוד שאנחנו מייצגים אין קשר לאירוע, הרי שייתכן שנפלה טעות אצל היורים, והם כיוונו אל הבית הלא נכון".