• חודש משחקי היורו מגדיל את שוק הפיצוחים בישראל ב-5.5 מיליון שקל, כך עולה מסקר שערכה קליית גת. גרעינים שחורים הם המוצר הנמכר בישראל במשך כל השנה (994 טונות גרעינים). 81% ממשקי הבית כוללים בסל הקניות הקבוע שלהם פיצוחים. (איריס ליפשיץ קליגר)
1 צפייה בגלריה
yk13987296
yk13987296
(לירז פסקל, מאיה דונרשטיין־יתיר ושרון פרגר לשם | צילום: עופר תמרי)
• קבוצת רב-בריח וחברת הצבע נירלט מקיבוץ ניר עוז ערכו אירוע משותף לקהילת האדריכלים והמעצבים שבו חשפו את שיתוף הפעולה ביניהן. נירלט פיתחה שלושה גוונים חדשים לדלתות הכניסה של רב-בריח. נכחו: מאיה דונרשטיין-יתיר סמנכ"לית שיווק קבוצת רב-בריח, לירז פסקל מנהלת קשרי האדריכלים בקבוצה ושרון פרגר לשם מנהלת קשרי אדריכלים בנירלט.
Sodexo ישראל יוצאת בקמפיין דיגיטל לגיוס עובדים לחברה שהיא הגדולה בארץ בתחום שירותי ההסעדה ואחזקת מערכות ומבנים לחברות וארגונים. נעמה שלו, מנהלת השיווק: "הפנים שנבחרו להוביל את הקמפיין הם של עובדות ועובדי החברה, אנו גאים שהם הפרזנטורים".
• עיריית אילת יחד תקיים אירועי חמישי LIVE בחינם בפארק הטרמינל החדש, שהוקם על שטחו של שדה התעופה הישן. בשבוע הבא יסמין מועלם, ואחריה סטטיק מארח את נס וסטילה, ליאור נרקיס, ריטה, פלד מארח את ג'ימבו ג'יי, נונו וסויסה ובסוף הקיץ עדן חסון. (איריס ליפשיץ קליגר)
• מינויים: יאיר אלקובי ימונה למנכ"ל הייקון מערכות. הוא יחליף את שלמה נמרודי, שימונה ליו"ר דירקטוריון פעיל ויחליף את אלון בר שני, אשר ימשיך לכהן כדירקטור.