מחיר השימוש במתקני החוף בתל-אביב–יפו הוכפל עבור תושבי העיר, כך עולה מבדיקת "ממון". השכרת כיסא ים או שמשייה שעלתה בשנה שעברה 2 שקלים בלבד, תעלה הקיץ 4 שקלים. ואילו השכרת מיטת שיזוף שעלתה 4 שקלים אשתקד, תעלה מעתה 8 שקלים – התייקרות של 100%.
המחירים הם לתושבי תל-אביב, מחזיקי הטבות הדיגיתל, וגם הם יכולים לנצל את ההטבה ביום בילוי – רק בשני מתקנים מתוך השלושה. גם לתושבי חוץ המחיר עלה השנה, אך ב-25%. כיסא ים או שמשייה יעלו 10 שקלים (לעומת 8 שקלים) והשכרת מיטת שיזוף תעלה 20 שקלים (לעומת 16 שקלים).
מעיריית תל-אביב נמסר בתגובה: "ייקור התעריפים נעשה כחלק מהערכות העירייה לצמצומים בתקציב 2024, נוכח המצב הכלכלי במשק וכנגזרת ישירה של המלחמה".
בחופי הרצליה לא חל השנה שום שינוי במחירי השכרת הציוד: 10 שקלים לכיסא ים או שמשייה, ו-20 שקלים למיטת שיזוף. המחיר לא עלה, אבל הוא יותר יקר מתל-אביב.
בחוף פולג בנתניה הופתענו לגלות שחלה ירידה במחירים. תושב העיר משלם 4 שקלים על השכרת שמשייה או כיסא ים, לעומת 5 שקלים בעונה הקודמת. ואילו למיטת שיזוף המחיר כעת לתושב בהצגת תעודת זהות הוא 9 שקלים לעומת 10 שקלים בקיץ שעבר. לתושבי חוץ המחיר הוא 8 שקלים לכיסא ים או שמשייה (לעומת 10 שקלים בקיץ של 2023) ו-15 שקלים (לעומת 20 שקלים בקיץ שעבר) למיטת שיזוף.