החוק הראשון בתיירות מלחמה בישראל אומר שעוד לא נולד הטיל שיהרוס את הכחול-כחול של הכנרת, בטח כשצופים עליה מתוך בריכת אינסוף מפנקת. והוא לגמרי עובד ב"נבל דוד גליל ריזורט", המלון הדנדש מרשת חדשה באותו השם. 320 מיליון שקל הושקעו בפרויקט השאפתני שצורתו כנבל העולה מתוך הנוף הבראשיתי של כפר נחום.
1 צפייה בגלריה
yk13993904
yk13993904
(צילום: Assaf Pinchuk)
עובדים פה חזק על המיתוג היוקרתי. למשל, אל תגידו שהוא "ליד טבריה", אלא ב"צפון הכנרת". אל תגידו שיש "ספא", אלא "הספא שעובד בקמפינסקי", ובכלל, זה לא עוד "מלון חמישה כוכבים" אלא "חמישה כוכבים דה לוקס".
חוץ מחדרים סטנדרטיים, כולל אופציות לשהייה עם ילדים, יש בו 24 סוויטות מפוארות, שתיים מהן נשיאותיות. לזוגות שרוצים פרטיות, נבנית קומה ללא ילדים, עם ג'קוזי במרפסת. בשל העובדה שהמלון בתקופת פתיחה, המחירים נוחים יותר כרגע, ומומלץ להזמין בו חדר כל עוד אתם יכולים להרשות לעצמכם אחד, בטח כשהאוכל כה משובח ואפשר להתרווח על ריהוט בריכה מפנק וחדש לגמרי. רצוי להתעדכן במחירים ובהנחות באתר המלון. שביל ישראל שמחוץ למקום יבטיח בקרוב טיולי אופניים, ובאמפי הצמוד יש הופעות שישדרגו כל שקיעה.
נבל דוד גליל ריזורט, כפר נחום, פרטים באתר המלון.

אוכל טוב בירדנית

ואם הגעתם הנה תעצרו גם בירדנית, שם נבנה לאחרונה מתחם הסעדה בוטיקי בהשקעה של יותר מ-13 מיליון שקל. בשעות היום פועל במקום "ריבר", הום מייד בייקרי בשירות עצמי, עתיר מאפים נפלאים, סלטים טריים, מיצים סחוטים ועוד, ואילו בערב הופך החלל לבר-מסעדה, "על הנהר".
המציאות המורכבת הביאה למטבח תוספת מרעננת בדמות השף-קונדיטורית חן יוסף - עד למלחמה בעלת בית קפה מצליח במרגליות, שהפכה למפונה, הגיעה לאזור, ובמהשך גויסה לריבר, לשמחת כל הצדדים.
על הנהר, מתחם ירדנית, פרטים באתר המסעדה.