סרן איליי אלישע לוגסי (21), מפקד צוות בגדוד 75 בחטיבת השריון 7, נהרג אתמול מפגיעת נ"ט בשכונת שג'עייה בעזה. הוא היה בנה היחיד של אמו סמדר, עובדת עיריית קריית-שמונה. "איליי הוא הילד של כולנו", ספד אמש דורון שנפר, דובר העירייה, "ילד שהיה כל עולמו לאמו, שגידלה אותו ועטפה אותו כל חייו".
1 צפייה בגלריה
yk13987794
yk13987794
(סרן איליי אלישע לוגסי)
"לפני מספר חודשים איליי נפצע בעזה", הוסיף, "הוא עבר תהליך שיקום קצר בבית, ואחרי חודש מצבו הנפשי לא איפשר לו לשבת בבית כי הוא רצה להיות עם חבריו לגדוד. אמא שלו ניסתה לשכנע אותו להישאר, אבל לא עמדה בלחץ וכיבדה את רצונו כפי שעשתה לאורך השנים.
“אנחנו מחבקים אותה בשעתה הקשה. סמדי איבדה בן, אנחנו איבדנו גיבור ישראל. עיר שלמה שמחה בשעתו על הילד שנולד לסמדי, אישה מלאת שמחת חיים שכולם אוהבים. שכל כולה טוב למען הזולת ובעיקר למען ילדי קריית-שמונה".
איליי היה בוגר בית הספר אורט דנציגר בעיר. אמש פירסם בית הספר מילות פרידה: "איליי היה נער מדהים, מלח הארץ, שנפצע כבר בתחילת המלחמה והתעקש לחזור להילחם ברגע שעמד שוב על רגליו, אנחנו כותבים את שורות אלה בהלם גמור ובכאב עמוק מנשוא. סמדר יקרה, מחבקים ועוטפים אותך. העיר שלנו איבדה את אחד מטובי בניה. נוח על משכבך בשלום איליי, שנהיה ראויים לך".
אביבה, חברה של האם סמדר, ספדה: “איליי הילד המהם הזה, שהתפתח להיות מלח הארץ, ערכי, חכם, מיוחד במינו. העלם הזה שעשה מש”צים ושנת שירות, וקצונה, שלא ויתר על כלום בתהליך של חיבור לארץ ולעשייה החברתית”.