בדקנו מכשיר עיסוי חדש, Theragun ProPlus, שנועד להקל כאבים בשיקום אחרי פציעה, להרפיה ושחרור שרירים תפוסים ועוד. מותג הבריאות הטכנולוגי Therabody הגיע לישראל עם מגוון פתרונות עיסוי ושיקום חכמים ביבוא רשמי של רשת באג. החברה מובילה בטכנולוגיית בריאות, עם משימה לעורר ולהניע כל גוף (וראש) להמשיך לזוז. מכשיר העיסוי מהונדס עם שישה טיפולים מתקדמים, מגיע למקומות עיסוי מגוונים, נועד לתמוך בהתאוששות לספורטאים ולכל מי שמחלים מפציעה ועובר טיפולים פיזיותרפיסטיים, ולכל מי ששריריו נתפסו אחרי אימון.
הטיפולים הם: תרפיית LED אינפרה-אדום חודרת עמוק לשרירים ולמפרקים כדי לעורר את מחזור הדם; תרפיית רטט לטיפול ישיר במפרקים ואזורים רגישים יותר; תרפיית חום לסייע בהאצת התחממות ושיפור הניידות; תרפיית קור (אביזר נמכר בנפרד) לסיוע בהפחתת נפיחות ודלקת שעלולות לגרום לכאב; פרוטוקולים של נשימות המספקים רטט עדין שמציין מתי לשאוף ומתי לנשוף; חיישן דופק מובנה שמודד את דופק הלב ומספק משוב מותאם אישית.
המחיר: 2,399 שקל.
מה חשבנו: זה דגם חדשני שכולל שישה טיפולים. חשוב להוריד לפני התחלת השימוש את האפליקציה שמאפשרת שימוש פרטני ונכון לכל אזור בגוף, בהתאמה של ראש העיסוי המתחלף, כולל הקלה במיגרנות, למשל. הרגשנו הקלה משמעותית אחרי אימון. המכשיר מרפה ומשחרר שרירים תפוסים. אמנם הוא לא מעלים כאבים, אבל מסייע בהחלט בשיקום.
ציון: 9 (למרות המחיר).
שורה תחתונה: מכשיר חובה בכל בית.