"לא וואו לי", התלונן חי טורטל (אסי כהן) באוזני אשתו ספיר (עלמה זק) בפרסומת של קופת חולים מאוחדת. "כיף לי, תענוג לי, הצגה לי לפעמים, אבל לא וואו לי". זה היה לפני ארבעה חודשים, כלומר עמוק בתוך המלחמה, בשלב שבו חברות הפרסום החלו לצאת מההלם ולהזליף טיפות שגרה בין ה"הותר לפרסום". אלא שגם אז, הציפייה שיהיה "וואו" למישהו (וגם "כיף", "תענוג" ו"הצגה") הייתה מנותקת, מקוממת, וולגרית ואפילו מגעילה. משפחות נחרבות, חטופים וחטופות נמקים במנהרות, הצפון בוער – אבל אצל "הטורטלים" מחפשים "וואו" ומוצאים אותו, אלא מה, באפליקציה באותו השם, שמבטיחה "עולם שלם של כושר, תזונה ושינה". הקריין לא מציין את קטגוריית המיינדפולנס. אולי זה נשמע פלצני מדי. חייבים לסמן גבול.
האמת היא שאין שום דבר "וואו" בניסיון לשמור על אורח חיים בריא, בשגרה ובטח בחירום. תפריט מאוזן ופעילות ספורטיבית לא נועדו להגשים את ה"וואו" הקפיטליסטי והמנוון שהטורטלים מייצגים במקור הסאטירי של "ארץ נהדרת", אלא לעזור לבני אדם לשמור על עצמם. גם תרגול של מיינדפולנס זאת לא פסגת הפריבילגיה כפי שמשתמע מהפרסומת, אלא כלי מצוין ונגיש מאוד להתמודדות עם לחץ וחרדה, תחושות נפוצות למדי כפי שוודאי הבחנתם. וגם זה לא מבטיח שיהיה "וואו", כי ה"וואו" הזה לא קיים במציאות, אלא רק בדיבור הריק והרהבתני של טיפוסים דוגמת טורטל.
"עכשיו הרבה יותר וואו לי", ממשיך טורטל לומר גם בימים אלה, בין תמונות של צעירים שכבר לא יהיה להם "וואו" כי הם מתו בעזה, בקרב שהתוחלת שלו שנויה במחלוקת לכל הפחות. בחדשות ובתוכניות האקטואליה מדברים ללא הרף על המטחים הכבדים לצפון לרגל חיסולו של עוד קצין חיזבאללה בכיר, שאין לו תחליף למשך רבע שעה לפחות, ואומרים שהמלחמה הגדולה בלתי נמנעת. שר ביטחון לשעבר אומר שלא יהיה מנוס משימוש בנשק לא קונבנציונלי כדי לסכל את הגרעין האיראני. זה חתיכת "וואו", אגב. אבל בהפסקת הפרסומות טורטל אוכל וואו, מתעמל וואו וגם ישן וואו.
מן הסתם זאת רק פרסומת, חי טורטל הוא דמות מוקצנת ואין צורך שכולם יסתגרו בבתים ויבכו. אבל כבר חודשים שה"עכשיו וואו לי" הזה דוקר את העין והאוזן. הוא משקף את העיוות הוותיק, שבו תעשיית הפרסום שולפת ארנק, קונה סאטירה חברתית מושחזת ומפרקת אותה חלק אחר חלק, כמו רכב גנוב שנלקח למשחטה בשטחים. ה"וואו" מדגים כיצד ניתן לנרמל את הטירוף לא רק בריאליטי, אלא גם בסיוע של הומור מוצלח ומשחק טוב. ומעל הכל הוא מסביר למה אין דרישה המונית וחד-משמעית לשינוי: אם לטורטל מותר לחפש את ה"וואו", כנראה המצב לא כל כך נורא. עם ישראל חי (טורטל).