הרשויות בפיליפינים איתרו אתמול בבוקר בעיירה קאפאס שבמחוז טרלאק, את גופותיהם של הישראלי יצחק כהן (37) ובת זוגו ג'נבה לופז (27), לאחר כשבועיים של חיפושים אחריהם. קרובי משפחה של השניים זיהו אותם, ושגרירות ישראל במדינה החלה לסייע בהעברת ארונו של כהן לישראל.
כהן וזוגתו לופז, דוגמנית פיליפינית, התגוררו באנג'לס סיטי בפיליפינים. על פי הדיווחים בפיליפינים, מי שהעלתה את החשש לגורלם היא אחותה של לופז, שדיווחה למשטרה לפני כשבועיים על כך שהם לא מצליחים ליצור עימם קשר. אחרי שרכבם השרוף נמצא נטוש לא רחוק מהעיר, הוגברו החיפושים. אתמול נמצאו גופות השניים במחצבה באזור נידח והועברו לנתיחה שלאחר המוות, כשנסיבות האירוע עדיין בחקירה.
1 צפייה בגלריה
yk13989916
yk13989916
(התכוונו להתחתן בקרוב. כהן ולופז)
יניב, אחיו של כהן, סיפר בשבוע שעבר שאחיו יצא לפגישה עם אדם שהכיר, ומאז נעלמו עקבותיו. "אחי הלווה לו כסף לפני כמה שנים, והוא לא החזיר לו את הכסף", תיאר האח. "הוא קבע איתו פגישה ואמר לו שהוא ייתן לו אדמה בתמורה להלוואה. יצחק ובת הזוג שלו, שהייתה יד ימינו, היו אמורים להיפגש באותה חלקת אדמה שהוא הבטיח לתת לו בתמורה להלוואה. אחי גר שם כבר שבע שנים, הוא וארוסתו התכוונו להתחתן בקרוב. הוא איש עסקים שהתפתח לאט לאט וצבר הון".
ממשרד החוץ נמסר: "יצחק כהן ובת זוגו שנעלמו בפיליפינים נמצאו ללא רוח חיים. שגרירות ישראל במנילה, יחד עם מחלקת ישראלים בחו"ל במשרד החוץ, מסייעים למשפחת כהן בהעברת הארון ארצה".