קיבוץ בארי, ש-101 מחבריו נרצחו ו-11 עדיין נמצאים בשבי חמאס, נמצא בימים אלה בעיצומם של שיקום ובניית שכונה חדשה, ותושביו יעברו בקרוב למגורים זמניים בחצרים. האמהות לתינוקות שנולדו אחרי 7 באוקטובר כאשר חברי הקיבוץ עקורים מביתם לא שוכחות: "בתשעה חודשים נוצרים חיים, תינוקות שאנחנו זוכות לחבק, שזוכים לצחוק ולאכול, שזוכים לטיפול רפואי ולהגנה. החברים שלנו בעזה לבד כבר תשעה חודשים", הן קוראות.
מימין לשמאל בצילום: מחול שוש עם בתה יהב, שבעלה נוי נרצח ב7.10, אחיינה, ליאור טרשצ'נסקי נרצח ואחייניתה, גלי טרשצ'נסקי, נחטפה לעזה והוחזרה בעסקת החטופים; נופר רדא דינר עם בנה איתן, אריאל בן חיים עם בתה שר, סתיו רחום עם בתה עומר.
סתיו רחום משתפת: "חיים חדשים נוצרו. חיים יקרים הופסקו. איבדנו מספיק, תתקדמו לעסקה בהקדם האפשרי כדי שתהיה לנו אפשרות אמיתית להשתקם ולגדל פה דור חדש."
נופר רדא דינר, מנהלת מחלקת התרבות של קיבוץ בארי: "איתן והתינוקות מראים איך החיים ממשיכים, איך תקווה נוצרת יש מאין. יחד עם העובדה שאני צוחקת, הצחוק לא שלם, גם לא התקווה וגם לא החיים. מי שנלקח מאיתנו כבר לא יחזור, אבל מי שעוד שם יכול. תחזירו אותם כדי שנוכל להיות קצת יותר שלמים."