במקום קפה וכריכים של מותג בינ"ל - עודפי אופנה מקומית: בשטח הסניף הראשון של פרט א מנג'ר, שהיה אמור להיפתח בנמל ת"א – ובוטל לאחר שהרשת הבריטית החליטה שלא להיכנס לישראל, מקים הראל ויזל חנות אאוטלט למותגים השונים של קבוצת פוקס, שיימכרו בהנחות ניכרות.
כרגע נפתח במקום אאוטלט של טרמינל – אתר האונליין שוויזל שותף בו – והחל מ-15 ביולי תיפתח במקום חנות עודפים של המותג סאקס – אופנת בוטיק לנשים מקבוצת פוקס. החנות תפעל עד חודש אוקטובר ולאחר מכן יוחלט מה המותג הבא.
חנויות עודפים הן דרך מהירה לעסקי האופנה להיפטר ממלאים שנצברו אצלם, גם מעונות קודמות. המכירה הישירה לצרכן על ידי הרשת עדיפה לה על השיטה המקובלת של מכירת מלאים לסוחרים - סטוקרים במחיר הפסד וללא יכולת שליטה במחיר המכירה שלהם, מה עלול לפגוע במותג, או יצוא מלאים לסוחרים בחו"ל כמו לדרום-אפריקה.
כזכור, במסגרת ההכנות להפעלת זיכיון פרט א מנג'ר רשת הקפה, מאפה וסנדוויצ'ים הבריטית, ניגש ויזל למכרז של חברת אתרים המפעילה את נמל ת"א וזכה במיקום של חנות קסטרו המיתולוגית המשתרעת על 2 קומות. החברה הבריטית הודיעה כי היא מבטלת את הזיכיון לישראל, בגלל "אירוע כוח עליון" כשהכוונה הייתה למלחמה. קבוצת פוקס ושותפיה לעסקי המסעדה, האחים יריזין, מתכוונת לתבוע את החברה.