בית המשפט המחוזי בתל-אביב אישר בחודש שעבר לנהל תביעה ייצוגית נגד חברת הוט מובייל בטענה לשיחות שיווק טורדניות שהחברה או מישהו מטעמה מבצעים. משמעות ההחלטה: עתה תתנהל התביעה כייצוגית והוט מובייל תצטרך להגיש כתב הגנה ויתנהל הליך משפטי עד מתן פסק דין, או הגעה להסדר פשרה.
מהחלטת השופטת שושנה אלמגור עולה כי המבקשים טוענים למסכת ממושכת של שיחות טלפון, לעיתים בהפרשים של דקות זו מזו, שבהן ניסו מוקדנים לפתות כל אחד מהם להתחיל לצרוך את שירותי התקשורת. השיחות הטרידו את המבקשים ולמרות דרישותיהם החוזרות והנשנות לא חדלו הנציגים להתקשר אליהם.
מנגד טענה הוט מובייל כי במרוצת הזמן החלה להתקשר עם חברות שיווק והאצילה אליהן את פעילות המכירה. אותם משווקים והם בלבד האחראים לרכישת מאגרים של פרטי לקוחות פוטנציאליים. לגרסת החברה, היא נתנה הנחיות למשווקים והנהיגה נהלים בהירים שנועדו להבטיח כי הם לא יפנו יותר מפעם אחת ללקוח שמיאן לקבל עוד פניות. למעשה נטען כי המשווקים הם קבלנים עצמאיים והיא מזמינת השירות מהם.
מהוט מובייל נמסר בתגובה: "הוט מובייל מחויבת לשירות מיטבי וכך תמשיך לפעול. מדובר בבקשה לאישור תובענה ייצוגית שהוגשה לפני כשבע שנים ואנו מאמינים כי בית המשפט יקבל את טענות החברה במהלך ההליך".