גם אחרי עונה של נדודים ברחבי הארץ בגלל המצב הביטחוני, שבסופה הקבוצה הצליחה לחזור למרות הכל לליגת העל, קבוצת הכדורגל של קריית-שמונה נראית רחוקה מתמיד מחזרה הביתה: במהלך מטח הרקטות ששוגר אתמול בצהריים מלבנון לצפון הארץ, נרשמה נפילה באצטדיון העירוני, ממש בתוך המגרש, בנקודה שאירחה משחקים ושחקנים גדולים רבים. למרבה המזל, במקום לא נכח איש ולא נרשמו נפגעים.
לא מדובר בפעם הראשונה שמתקני הקבוצה סופגים פגיעה, ולפי הודעת המועדון, עד אתמול היו גם חמש נפילות במתחם האימונים. "המצב בצפון מחמיר מיום ליום", אמר גורם במועדון. "לצערנו, אנחנו לא רואים חזרה שלנו הביתה בתקופה הקרובה. העיר קריית-שמונה מוכה יום-יום". גם בעונה הקרובה הקבוצה תארח בנתניה.
1 צפייה בגלריה
yk13991754
yk13991754
(הפגיעה הישירה במגרש)

וארגס חתם בנתניה, קארצב יוצא לסין

מכבי ת"א ומכבי חיפה הוזכרו כמועמדות להחתים אותו, אבל פרדי וארגס בחר דווקא במכבי נתניה. לבני-ריינה הייתה אופציה לרכוש ממטרופוליטנס שבוונצואלה את הקשר, אבל נתניה הקדימה אותה והחתימה את השחקן לשנתיים.
הקשר עדן קארצב, ששיחק בעונה שעברה במכבי ת"א, הושאל מבשקשהיר הטורקית לשנז'ן פנג סיטי הסינית, שנמצאת תחת שליטה של סיטי פוטבול גרופ, הקבוצה המחזיקה בין היתר במנצ'סטר סיטי, וג'ירונה. הפועל ירושלים רכשה את קשר מכבי חיפה, ינאי דיסטלפלד, ב-400 אלף יורו. (שמעון אלבז, נדב צנציפר, שלומי אהרוני)

כדורסל: ניצחון כחול-לבן

נבחרת העתודה לנשים השיגה אתמול ניצחון ראשון באליפות אירופה בליטא - 63:73 על סרביה - ותתמודד מחר עם גרמניה במשחק האחרון בבית המוקדם. דוריאן דהן סויץ' בלטה שוב עם 20 נקודות ו-15 ריבאונדים
. עוד קלעו: הילה קארש 14, רומי אלבז 10, תמר זינגר 9 (7 ריב', 4 אס', 5 חט'), מיקה ביתן 7, נגה אטינגר והודיה קבדה 5, ליהי עזורי 3. (רענן וייס)
הפועל חיפה. הרכז מת'יו קולמן (26, 1.88 מ'), ששיחק בדזיקי ורשה מליגת העל הפולנית, חתם בקבוצה לשנתיים. (איתן גליקמן)