צירופים: השופט בדימוס מיכאל שפיצר מצטרף למשרד עורכי הדין יאיר דוד, המתמחה בדיני עבודה, ויעסוק בעיקר בתחום הגישורים והבוררויות • פירמת עורכי הדין שבלת ושות' הודיעה כי עו"ד אבירם גרומר מצטרף אליה כשותף בתחום קרנות ההשקעה • משרד עורכי הדין אביעד, איטח ושות', המתמחה בתחום הנדל"ן, הליטיגציה והמגזר החקלאי, הודיע על צירופו של עו"ד ארי הר זהב כשותף בכיר.
חרוזים: יצא לאור הספר "אהבה מחרוז ראשון", מאת עו"ד בני דון-יחייא, מומחה בדיני משפחה וירושה. בספר מבחר אמרות ותובנות בחרוזים על אהבה, זוגיות ונישואים.
1 צפייה בגלריה
yk13992472
yk13992472
(עו"ד בני דון־יחייא | צילום: אוראל כהן)
זיכרון: באחרונה התקיים אירוע הפתיחה של סדנת משפט וטכנולוגיה של משרד פרל כהן הנערכת בשיתוף אוניברסיטת תל-אביב. הסדנה, לזכרו של יוסי ברקאי ז"ל, ששימש במשך עשרות שנים כעורך דין, עורך פטנטים ושותף במשרד, מתקיימת זו השנה השלישית.
הטמעה: חברת Boardirector מקבוצת SQLink משיקה יחד עם משרד עורכי הדין שבלת ושות' את RegMaster – מערך למידה מקוון שפותח על ידי מומחי רגולציה וציות, ומאפשר לארגונים וחברות להטמיע רגולציה ואת הוראות הדין בקרב עובדים, נושאי משרה ודירקטורים.
מינויים: עו"ד גור נאבל, לשעבר ראש תחום שוק ההון במשרד גולדפרב גרוס זליגמן, מונה ליו"ר הדירקטוריון של חברת באפ טכנולוגיות, שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות גלובלי לגיימרים • עו"ד קרן רפלנסקי-אלעד מונתה ליועצת המשפטית של חברת נמל חיפה.