2 צפייה בגלריה
yk13992505
yk13992505
(דביר קרפ ז"ל)
• לפני שבועיים פירסמנו ב"ממון" את סיפורו של השוקולטייר דביר קרפ ז"ל שנרצח עם בת זוגו סתיו קמחי ז"ל ב-7 באוקטובר בביתו שבקיבוץ רעים. ילדיו יצרו קשר עם אמם, רעות קרפ, ודיווחו לה באומץ על מה שקורה – עד שחולצו. קרפ היה זה שהקים את בית הקפה המיתולוגי "שוקולד קפה" במתחם נווה אשכול, והמקום חזר לפעול במאי. בזכות סיוע בין היתר של בנק הפועלים, נפתח סניף תחת המותג "קפה עוטף – רעים" בשכונת פלורנטין בת"א, כהמשך דרכו של דביר, ואנחנו ממשיכים ללוות את הפרויקט המרגש. היזמים שלו הם תמיר ברלקו ומיכל ציון, והקפה נמצא בבעלותה של רעות, שמפעילה גם את חנות הדגל של "שוקולד דביר". במקום עובדים תושבים מהעוטף ומפונים. היו בפתיחה: יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק, נעמה הלוי פאר, חיים ילין, הרצל עוזר, דני בסן ורותי רוסו, היועצת הקולינרית של הרשת, וכן מנהלי הקפה עמית כהן תושבת רעים ואלמוג פולק מאורים. שרון שרעבי, אחיהם של יוסי שרעבי שנרצח בשבי ואלי שרעבי יבדל"א שעדיין חטוף, התקין את המזוזה במקום ונשא תפילה לשחרור כולם.
2 צפייה בגלריה
yk13992506
yk13992506
ראובן קרופיק ורעות קרפ | צילום: רן בירן

• הכי מגיע להן. נשות לוחמי המילואים של גדוד 21 בחטיבת כרמלי זכו לערב הוקרה מיוחד על תמיכתן במהלך המלחמה. הגדוד התגייס ב-7 באוקטובר ללחימה בצפון ומאז שירתו לוחמי המילואים יותר מ-200 ימים. שניים מלוחמי הגדוד נפלו בקרבות: מתניה אלסטר ז"ל ונעם סלוטקי ז"ל. כעת יצא הגדוד להתרעננות ובעלי האולם "אגדת דשא" בפרדס חנה-כרכור, דודי וגליה איפנברג, שמחו להעמיד את המקום חינם לאירוע מחווה לנשות הלוחמים. "ללא ההתנהלות התומכת של הנשים והמשפחות הגדוד לא היה מצליח לעמוד במשימות", אמר המפקד, סא"ל במיל' בנימין טרופר. בהמשך הודה טרופר לדומיניק רומנו, איש עסקים מצרפת המשרת בהתנדבות כחייל בגדוד, קיבל צו 8 ועלה כבר באותה שבת על מטוס מפריז וגם סייע במימון הערב. באמנותי: ישראל קטורזה. עמותת שלווה תרמה מתנות לכוכבות הערב.
• דסק הרכב שלנו מספר על סבב מינויים בכירים בכלמוביל: יניב ביטון מנהל חטיבת מרצדס; פאולינה קוטליאר דב מנהלת חטיבת יונדאי; רפי הלוי מנהל חטיבת Omoda&Jaecoo; טל אויזרט מנהל חטיבת מיצובישי; ליאן זקס מנהלת חטיבת ציי רכב ביחידת הרכב הפרטי.
מיכל לוצקי, סמנכ"לית השיווק של AIG, נבחרה על ידי איגוד השיווק לאשת השיווק של יוני 2024. הנימוק: הובלת תהליך הפיכת החברה למותג אג'נדה ושילוב פעילויות "הממ"ד הרגשי" – שירות פסיכולוגי ותמיכה נפשית לכלל הציבור.
• הישג מכובד לסקסופוניסטית ירדן, שהופיעה על הבמה המרכזית של רד בול במרוץ פורמולה 1 באוסטריה – לא דבר של מה בכך עבור אמן ישראלי בימים האלה. "לפני שנתיים הנהג של מקלרן לנדו נוריס שיתף שיר שלי וכתב לי באינסטגרם שהוא האהוב עליו", היא מספרת. "משם התחילו להתגלגל העניינים, עד שרד בול הזמינו אותי להופעה המטורפת הזו".
• שגריר בריטניה בישראל סימון וולטרס פתח את ביתו לחוג הידידים של מרכז פרס לשלום ולחדשנות, בהמשך לקשר ארוך השנים של שמעון פרס עם הממלכה הבריטית. חמי פרס, יו"ר המרכז, נתן תחזית אופטימית דווקא על העתיד במזרח התיכון.
• לקסוס ערכה יום נהיגה לנשים בהשתתפות נבחרת השגרירות של המותג – מיכל אנסקי, שונית חמד, שני גולדשטיין ומיכל אוליברו.
• דברים שרואים מכאן. השבוע יצאה לדרך "השארתי מאחור, בית" - תערוכת איור של המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, בשיתוף בית קנדינוף ת"א ויקב טפרברג. התערוכה מבקשת לחשוף את הקהל לחוויית הארעיות, הזרות והכמיהה לשוב לבית שננטש בצפון ובדרום מאז המלחמה. בלטו בקהל: יהודית רביץ, חברתו של עמית טריינין מבצלאל, והשחקנית נעמי לבוב.

בקטנה

טל ברודי הגיע לסיור במוזיאון הרפואה לילדים ונתן הרצאה על ניצחון הרוח בפני גמלאי העיר חדרה בטכנודע. (חבצלת דמארי)
• במסגרת התוכנית לעידוד חינוך טכנולוגי של רפאל, העניקה החברה מלגות הצטיינות ל-132 תלמידי תיכון מהצפון.
• עמותת "להושיט יד" לילדים חולי סרטן וילדים עם נכויות מורכבות תקיים קייטנה ב-24 עד ה-27 ביולי בעין כרמית ליד ירושלים, בה יוכלו הילדים ליהנות מאטרקציות שונות בליווי מתנדב צמוד. (חבצלת דמארי)
• "פתחון-לב" יוצא בפרויקט התנדבות בן שבוע, המיועד לנוער בחופש הגדול – להנצחת זכרם של נופלי "תוכנית 7".
• מתחם G סביון יערוך ביום חמישי פסטיבל בירה עם עסקים מהצפון.
• 1.5 מיליון שקל גויסו באירוע ההתרמה השנתי של עמותת "עלם" לנוער בסיכון.
• תואר דוקטור לשם כבוד מטעם האוניברסיטה הפתוחה יוענק לד"ר מורית בארי, מנכ"לית ביה"ח אלי"ן, לשיקום ילדים ונוער בירושלים.
• וילדר יחסי ציבור זכה בתקציב קבוצת Dynamic בהודו.

מינויים

• המשנה למנכ"ל הפניקס רענן סעד וד"ר עידית טסלר גבאי מצטרפים לוועד המנהל של עמותת "למענם - רופאות ורופאים למען שורדי שואה".
מוטי קירשנבאום מונה לסמנכ"ל ארגון ומערכות המידע של סופר-פארם.
• עו"ד קרן רפלנסקי-אלעד מונתה ליועצת המשפטית של חברת נמל חיפה.

תשאירו טיפ

מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"לית שיווק קבוצת רב-בריח: "חייבת לפרגן לרביבה וסיליה רמה"ש, מקום שהוא כמו בית עבורי – סופר-איכותי, מדויק ויודע גם לגוון. אף פעם לא נמאס. האגז בנדיקט שלהם הוא הכי טוב בארץ".

הזמינו אתכם?

18 ביולי, מודיעין, מפגש בוקר כלכלי לבכירים של חברת השילוח והלוגיסטיקה אוריין. בתוכנית: הרצאה של חנן פרידמן, מנכ"ל בנק לאומי. מארח: יו"ר אוריין, אופיר פז-פינס. בין המוזמנים: דוד פתאל, צביקה גיור, יוסי סרודי, הראל ויזל, גבי רוטר, איציק וייץ, גדי אבירם, עדני סימקין ועופר גלבוע.

מדרגות לגן עדן

האמבולנס הראשון של ארגון "למענכם" יצא לדרך לצד הנחת אבן הפינה לבית נועה מדיקל סנטר באשדוד שנתרם על יד משפחת אבו לזכרה של בת המשפחה נועה ממן ז"ל, שהלכה לעולמה בגיל 19 אחרי התמודדות עם מחלה קשה. בין המשתתפים בטקס: מנכ"ל אסותא אשדוד ד"ר ארז ברנבוים, שר הבריאות אוריאל בוסו, עו"ד צחי אבו, יו"ר "למענכם" יוסי ערבליך והנשיא פרופ' יוסף פרס.