עשרה חיילים דרוזים נפלו חללים מאז החלה מלחמת חרבות ברזל. האחרון שבהם הובא אתמול למנוחות, רס"ן ג'לאא איברהים, מפקד פלוגה בגדוד ההנדסה 601, עוצבת עקבות הברזל (401), בן 25 מהכפר סאג'ור, שנהרג שלשום מפגיעת נ"ט ברפיח.
גם יתר תשעת החללים, שהקריבו נפשם למען ביטחונה של מדינת ישראל. הראשון מבין הנופלים היה סמ"ר דניאל ראשד ז"ל, שנפל בשבת השחורה. ביום השני של המלחמה נפל סא"ל עלים סעד, סגן מפקד חטיבת 300, בקרב מול מחבלים שחדרו מלבנון לגזרה הצפונית. יחד עם סא"ל עלים סעד נפל גם רס"ל ג'ואד עאמר, מנהל שטח אש. היה אמור להשתחרר שבוע לפני שנהרג.
אחד הגיבורים של הקרב בבארי בשבעה באוקטובר הוא סא"ל סלמאן חבקה. סא"ל חבקה מפקד גדוד 53 שבעוצבת 'ברק' (188), נפל בקרב בצפון רצועת עזה. גם רס"ן ג'מאל עבאס מפקיעין, מפקד פלוגה בגדוד 101 שבחטיבת הצנחנים, נפל בקרב ברצועת עזה. בטרם נפל ברצועת עזה, הספיקו אביו ואחיו של רס"ן עבאס לתפוס אותו ברשת הקשר הצה"לית. גם סמ"ר עדי חרב, לוחם בסיירת נח"ל, נפל בקרב ברצועת עזה. בן 19 בנופלו, והיה אמור לחגוג 20 שבוע לפני שנפל.
סמ"ר סופיאן דגש, ממע'אר, לוחם בגדוד ההנדסה 601 שבעוצבת 'עקבות הברזל' (401), נפל בקרב בצפון רצועת עזה. רס"ר (מיל') אנואר סרחאן, היה מעורב בתאונה בין ג'יפ צבאי ומשאית סמוך לגוש עציון. הרכב התהפך על צידו, והתחמושת שהייתה בתוכו החלה לבעור ולהתפוצץ. כוחות רפואה ניסו לחלץ את הפצועים, אך קבעו את מותו של רס"ר (מיל') סרחאן במקום. המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית ספד לו "ראשון לעזור, חברותי, מתנדב לכל משימה. צעיר שאהב את החיים ואהב לסייע לזולת". סרן ווסים מחמוד, מבית ג'ן, סגן מפקד פלוגה בגדוד 601, בעוצבת עקבות הברזל (401), נפל בקרב בדרום רצועת עזה. מכריו של ווסים ז"ל סיפרו כי הוא היה צפוי להשתחרר משירות בצה"ל ולהתחיל ללמוד.