הפריצה לדירה הסתיימה בירי: אדם רעול פנים בשנות ה-30 לחייו נורה אתמול למוות בשכונת קריית חיים שבחיפה. מחקירה ראשונית עולה כי הוא פרץ לדירה ברחוב אברבנאל, ואז הגיעו אליה שני אחים - בעלי הדירה - שהתעמתו איתו. הוא דקר אחד מהם, בן 35, ופצע אותו באורח קל-בינוני, בעוד האח השני שמחזיק אקדח ברישיון ירה בפורץ למוות.
במשטרה הבהירו כי מדובר באירוע פלילי, וגורם במשטרה טען: "על פניו מדובר בהגנה עצמית". כעת, חוקרי המשטרה חוקרים את השתלשלות האירועים במדויק כדי לקבוע האם אכן מדובר באירוע שעונה על ההגדרה של "הגנה עצמית".
נצ"מ יניב רונן, ראש אגף חקירות מודיעין במחוז חוף, אמר כי "כוחות משטרה שהגיעו אל הזירה מצאו במקום את גופת האדם שנורה ופצוע מדקירה. החשוד בירי עוכב לחקירה במשטרת זבולון. מחקירה ראשונית של העובדות בזירה כפי שאנחנו רואים אותה, אנחנו נוטים להבין שלא מדובר כאן באירוע של רצח כמו שאנחנו מכירים. עם זאת, החקירה ממשיכה להתבצע בזהירות הנדרשת".
שמואל ברזני, עורך דינו של היורה, מסר: "על פי כלל העובדות הידועות לנו ולמשטרה, מדובר באירוע שתוצאותיו עצובות. אולם מרשיי עשו כל אשר לאל ידם להימנע ממנו, תוך שהעמידו עצמם בסכנת חיים של ממש ועדיין ניסו להימנע מלהגיב בירי, עד אשר לא נותרה כל אפשרות אחרת לעצור את התוקף מלממש את איומיו, שגם אז הירי לא בוצע כדי להורגו אלא רק לעצרו".