יאניק סינר רק בן 22, בחודש הבא בן 23. יש לו עוד המון להציע, אבל עכשיו הוא בשלב לימודי שקרלוס אלקראס עבר עד לא מזמן – עד כמה שאתה מוכשר וצעיר, סבב הגברים בטניס הוא לא דבר שמשתלטים עליו ברגע אחד, או באופן טוטאלי.
סינר לא הצליח ברולאן גארוס, שם הפסיד בחצי הגמר, אבל סיים את הטורניר כשהוא האיטלקי הראשון בהיסטוריה במקום הראשון בעולם. זה היה המשך ישיר לסיום האדיר של 2023 עם הניצחון על נובאק ג'וקוביץ' בגביע דייויס בדרך לזכייה, ולפתיחה של 2024 עם ההנפה באליפות אוסטרליה. חצי שנה מאוחר יותר, הדברים שונים. אחרי קרוב לארבע שעות של קרב פנטסטי, סינר הודח אתמול כבר ברבע גמר ווימבלדון עם הפסד 6:7, 6:4, 7:6, 2:6, 6:3 לדניל מדבדב (5), ולא רק שהוא לא מצליח לפצח את הדשא, אלא שמבט לקריירה הקצרה מראה הישגים לא טובים מספיק בגראנד סלאמים ביחס למעמדו. אולי בארה"ב הכל יתפרץ מחדש.
מדבדב יפגוש בחצי הגמר את אלקראס (3), שחזר מפיגור מערכה לניצחון על טומי פול. דונה וקיץ' הקרואטית (37) עלתה לחצי גמר גראנד סלאם ראשון בקריירה עם ניצחון על הסינדרלה הניו-זילנדית לולו סאן, וכעת תתמודד עם האיטלקייה גז'מין פאוליני (7).
טור: פודיום שני לקבוצה הישראלית
פודיום שני לישראל פרמייר טק בטור דה פראנס: הספרינטר הגרמני פסקל אקרמן הגיע שלישי בקטע העשירי, והמשיך טור אדיר מבחינתו. בשבוע הראשון אקרמן חש מתוסכל מאוד, אחרי שסיים קטעי ספרינט במקומות 4, 6 ו-9 וממש נגע בשלישייה הראשונה. הפעם, ב-187.3 הק"מ מאורלאן לסן-אמאן-מונרון שהגיעו אחרי יום מנוחה, הגרמני הוותיק (30) הגיע חד יותר ודורג שלישי בדבוקה בזמן של 4:20.06 שעות.
כדורסל נשים. נבחרת העתודה הפסידה 67:43 לגרמניה במשחקה השלישי באליפות אירופה בליטא. קלעו: דוריאן דהן סויץ ונגה אטינגר 8, תמר זינגר והילה קארש 6, רומי אלבז 5, פיי אולאולה ומיקה ביתן 4, ליהי עזורי 2. בהצלבה תפגוש ישראל את טורקיה. (רענן וייס)