באירוע גדול, שנערך סמוך למוזיאון ה"לובר" בפריז, ימים ספורים לפני פתיחת האולימפיאדה, השיקה אמש סמסונג שני מכשירים חדשים לגמרי – טבעת חכמה שמנטרת מדדי גוף, שעון חכם ספורטיבי, עמיד וחזק במיוחד – ועוד גרסאות חדשות לשני מכשירי הדגל המתקפלים שלה. לצידם הושקו גרסה חדשה של השעון "גלקסי ווטש", ושני זוגות חדשים של אוזניות "גלקסי באדס", שלראשונה יכולות גם לתרגם שיחה קולית בזמן אמיתי, ישירות באוזני המשתמש.
2 צפייה בגלריה
yk13996201
yk13996201
(המתקפלים, האוזניות והשעון של סמסונג)
הטבעת החכמה יכולה למדוד חמצן בדם, טמפרטורת עור ומהירות דופק, לעקוב אחר מצב השינה (כולל זיהוי דום נשימה), וגם לחשב מחזורי וסת ותקופות פוריות אצל נשים. הסוללה הכלולה בה אמורה לספק אורך חיים של עד 7 ימים בין טעינה לטעינה. היא תושק בינתיים רק בארה"ב, בדרום-קוריאה ובמדינות נבחרות באירופה, ותעלה 400 דולר.
מבין הגרסאות החדשות לשני המתקפלים של סמסונג, דווקא הקטן יותר, ה"גלקסי Z פליפ 6", שפונה לקהל צעיר, מקבל שדרוג משמעותי יותר: הוא יזכה לראשונה הן במעבד AI חדש והן בעדשת 50 המגה-פיקסל של אחיו מסדרת S24; הסוללה שלו גדלה, והעמידות מפני מים ואבק שופרה. ה"גלקסי Z פולד 6" הנפתח לטאבלט - בחיר סמארטפוני החברה והיקר ביותר שלה (החל מ-7,000 שקל) - קל השנה מקודמו, דק ממנו, וזוכה לשיפורי תצוגה ועיצוב. בשני המכשירים כמובן ישולבו כל חידושי הבינה המלאכותית שהציגה סמסונג בגלקסי S24.
2 צפייה בגלריה
yk13996202
yk13996202
מודדת חמצן בדם. הטבעת החכמה
את שני המתקפלים ניתן להזמין בישראל כבר היום. ההשקה הרשמית בארץ תהיה ב-31 באוגוסט. מחירו המומלץ של דגם הפליפ הזול ביותר מתחיל בכ-4,100 שקל, ואילו מחיר הדגם הזול ביותר של הפולד – ב-7,000 שקל. אגב, הפולד בתצורתו הכי מתקדמת יעלה 8,400 שקל.
ה"גלקסי ווטש אולטרה" הוא שעון מוקשח ועמיד במיוחד, שינסה להתחרות ב"אפל ווטש אולטרה" של אפל. ה"אולטרה" כולל מארז טיטניום וחיישן דופק משופר, והוא עמיד בטמפרטורות קיצוניות, עם אופציה לצלילה עד 100 מטר, גם במים מלוחים. ה"אולטרה" יהיה זמין, אגב, רק בדגם הדורש חיבור לרשת סלולרית, כלומר eSIM עצמאי.
השעון השני הוא שדרוג קל בלבד לדגם אשתקד: יש לו עיצוב מוקפד דומה, והוא זוכה למסך זכוכית ספיר העמידה בשריטות – וכן לחיזוק משמעותי של החיישן והמעבד, מה שמבטיח, לפי סמסונג, שיפור בחיי הסוללה.
האחרונות לקבל שדרוג משמעותי, בסיוע הבינה המלאכותית, הן אוזניות ה"באדס" של סמסונג, שלהן נוסף השנה גם מעין "זנב" ("להב" בלשון סמסונג), כמו באיירפודס של אפל. לראשונה, מיד עם הכנסת האוזנייה לאוזן היא תבצע סקירה ממוחשבת עצמאית של אזור תעלת השמע ותתאים לפיו תכונות סאונד ספציפיות לבעליה. אבל העיקר – ניתן יהיה להפעיל באוזניות תרגום אוטומטי חד-סטרי (בינתיים לא בעברית).