משרד האוצר האמריקאי הודיע על סבב סנקציות נוסף נגד ישראלים - ובהם לראשונה על אישה: רעות בן חיים, מייסדת מחאת "צו 9", אם לשמונה בת 38, תושבת נתיבות.
מלבדה הוטלו גם סנקציות על יששכר מן ועל חוות מן שבדרום הר חברון, וכן על אביעד שלמה שריד מההתנחלות רבבה.
בנוסף, הטילו האמריקאים סנקציות גם על ארגון הימין הקיצוני להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש) שעליו כבר הוטלו סנקציות על ידי האיחוד האירופי, וכן על חוות המוח בוואדי אל-סיק, חוות מיתרים בדרום הר חברון והחווה של נריה בהתנחלות רימונים.
בתנועת "צו 9", הפועלת לחסימת העברת הסיוע לעזה, הגיבו לסנקציות שהטילו האמריקאים על יו"ר התנועה, בן חיים. "תנועת צו 9 פעלה במסגרת החוק, במחאה דמוקרטית של העם כולו, על כך שהסיוע מגיע ישירות לחמאס, אמרו. הסנקציות שהוטלו הן התערבות אנטי-דמוקרטית בתנועה אדירה של אזרחי ישראל, ביניהם משפחות חטופים ומשפחות שכולות שמתנגדים להבאת האספקה למחבלי הנוח'בה שטבחו, ערפו ואנסו בנו ב-7 באוקטובר".
"הסנקציות האלו הן נגד כל אחד ואחד מאזרחי ישראל שרוצה כבר את החטופים שלנו בבית", הוסיפו. "ממשלת ישראל חייבת להגן על אזרחיה הדמוקרטיים כולם, הן בהגנה משפטית והן בהגנה ביטחונית. ממשל ביידן החליט לתת פרס ליחיא סינוואר, ועל כולנו לעמוד מול הטירוף הזה".
בלהב"ה תקפו את נשיא ארצות-הברית בחריפות עוד יותר גדולה, ותגובתם כללה השתלחות בביידן: "הנשיא הסנילי והאנטישמי של ארצות-הברית לא מפחיד אותנו. היום גם בארצות-הברית יודעים שמדובר בנשיא לא כשיר, שמגלה גישה מתרפסת בכל תחום אפשרי ולא מבין מה נעשה סביבו. מכל מקום, צעדיו של ביידן לא ירתיעו אותנו - נמשיך לפעול ללא מורא למען הצלת בנות ישראל, למורת רוחם של ביידן ושאר שונאי ישראל".