מבזות אייקונים פמיניסטיים, עובדות באתר בנייה ומקפצצות בבגד ים - ככה נראה העולם הנשי של הקליפ המדובר לשיר החדש של קייטי פרי, Woman's World. "אנחנו בסך הכל סרקסטיות!" מתעקשת פרי בסרטון שפירסמה ברשתות החברתיות לאחר צאת השיר. הכל כאן נראה כמו ערימת דימויים סקסיסטיים מפעם, אבל הזמרת מסבירה לצופים המבולבלים שזאת הרי סאטירה, בעודה מנופפת בהתנצלות משונה שהקליטה מראש. אתם יודעים, למקרה שמישהי תיקח את זה קשה.
1 צפייה בגלריה
yk14001822
yk14001822
(יוטיוב, מתוך הקליפ החדש של קייטי פרי,)
בתכלס, הכתובת הייתה על הקיר. הזמרת עיצבנה את המאזינים כבר בשבועות שקדמו לצאת השיר, והטיזרים סיפקו מספיק חומר לכך - מילות השיר המיושנות שעוסקות בהעצמה נשית וכמו נכתבו על ידי מחולל שירים מלאכותי (הפלא ופלא, שישה אנשים לקחו חלק בכתיבת הטקסט הפשטני הזה), האסתטיקה המחפיצה, אבל הפרט האומלל ביותר הוא שבשביל לפצוח במיני-קאמבק הזה - אחרי לא מעט שנים בלי להיט ממשי, פרי חזרה לשתף פעולה עם ד"ר לוק - המפיק שהואשם בתקיפה מינית של הזמרת קשה.
זה לא רק הפיל באולפן ההקלטות שמפריע לקהל של דור הזד להתקדם, זו העובדה שאחרי 15 שנים בתעשייה פרי מתעקשת לעשות את אותן השטויות. הקריקטוריות הזו אולי עבדה קודם, אבל ב-2024 המאזינים מחפשים משהו אמיתי. פרי מתעקשת שהכל פה "הפוך על הפוך", רגע לפני שהיא נרמסת תחת סדן מתכת אימתני. הסאטירה לא הייתה מובנת ובדיחות הסלפסטיק תמיד משאירות טעם רע, אבל בסוף מה שבאמת הורס בדיחות זה הליצן שמנסה להסביר אותן.