4 צפייה בגלריה
yk14001290
yk14001290
(יונת אור ז"ל)
יונת אור ז"ל, חברת קיבוץ בארי, נרצחה בטבח 7 באוקטובר. בן זוגה, דרור אור ז"ל, נרצח גם הוא וגופתו מוחזקת בשבי. שניים מילדיהם, עלמה ונועם, נחטפו לעזה ושוחררו במסגרת עסקת החטופים בנובמבר. בתחילת השבוע יצאה לדרך גלריית "עיונה" של יונת בדן דיזיין סנטר בבני-ברק. הגלריה נפתחה לזכרה ולכבודה של יונת, שעיונה הייתה מפעל חייה. הגיעו לבקר: חברי הקיבוץ לאורך השנים וחברים של המשפחה, ובהם הזמרת מירי מסיקה.
4 צפייה בגלריה
yk14001292
yk14001292
דרור אור ז"ל
4 צפייה בגלריה
yk14001289
yk14001289
עלמה אור ששוחררה מהשבי ואחיה יהלי אור | צילום: דוברות קיבוץ בארי
גיל פלוטקין מונה למנהל מיזם 929. הוא יחליף בתפקיד את משה אוחיון ז"ל, שנרצח עם בנו אלעד ב-7 באוקטובר, בזמן שיצאו לסייע להילחם במחבלים שנכנסו לאופקים. "עם כניסתי לניהול הארגון אני נעמד על כתפי ענקים, וביניהם המנהל הקודם משה אוחיון ז"ל שהיה דמות מוערצת על העובדים ועל כל סביבתו", אמר פלוטקין בהתרגשות.
• דסק הטניס של בועות בווימבלדון מספר כי שמואל דונרשטיין, הבעלים והמנכ"ל של רב-בריח, הגיע ללונדון כדי לעבוד, אבל ניצל את הזמן כדי להיפגש עם הטניסאית מיקה בוחניק בת ה-17, שלה נותנת הקבוצה חסות. שני הצדדים יקוו שמדובר בהתקשרות עם הרבה מערכות.
4 צפייה בגלריה
yk14001226
yk14001226
המדים החדשים של מכבי ת"א בכדורגל | מהאתר הרשמי של מכבי תל אביב
• אלופת המדינה בכדורגל מכבי ת"א ופלאפון הציגו את המדים החדשים לעונה הקרובה. לראשונה בתולדותיה תעלה הקבוצה עם לוגו של פלאפון, במדים של FILA. היו: מנכ"ל המועדון בן מנספורד, מנכ"ל פלאפון אילן סיגל, יו"ר בזק תומר ראב"ד, המאמן ז'רקו לאזטיץ' והשחקנים.
• דסק הנדל"ן של בועות מדווח כי סוכנת הדוגמניות אלינור שחר (שלומית מלכה, דר זוזובסקי) רכשה דירה בפרויקט אביסרור בנווה גן, רמת-השרון. בתפריט: 4 חדרים ומרפסת, חניה ומחסן. לפי דיווחים אחרונים של החברה, נכס כזה שווה סביב 5.2 מיליון שקל.
• הנומרולוגית אורין דפני גל מוציאה לאור ביום חמישי הקרוב ספר ראשון, באירוע באצטדיון בלומפילד ביפו. דפני גל קיבלה את ההשראה לנומרולוגיה מאמה מרטין דפני גל, מתקשרת מפורסמת בז'אנר שנשואה כיום לדני פדרמן, בנו של דייויד פדרמן ומבעלי מכבי ת"א בכדורסל. אביה של אורין הוא הזמר תמיר גל. הכוכבים יזרחו בבלומפילד?
• פתחון לב תקיים זו השנה השנייה את יריד "תעסוקריירה" בחסות בנק הפועלים, המציע הזדמנויות תעסוקה ולימודים.
• בנק מזרחי טפחות העניק חסות לאירוע "ארמון המשאלות" של עמותת Make-A-Wish.

בקטנה

• הוועד המנהל ותומכים של עמותת "ילדים בסיכוי" בניצוח המנכ"לית עדנה גלובצקי חנכו פינת ישיבה בפנימייה במרכז הארץ ע"ש יהודית אלישר ז"ל, ששימשה סמנכ"לית העמותה. (חבצלת דמארי)
• טמבור מעניקה חסות למוזיאון העיצוב בחולון ותורמת עשרות גלוני צבע וחומרים לתערוכה מקומית.
• דולפין יחסי הציבור, של ענת ורון שור, קיבלה את תקציב איסתא ספורט.
• מועדון "חבר" תרם עשרות כורסאות ומכשירי עיסוי לבתי הלוחם של ארגון נכי צה"ל.
• חברים מהעולם העסקי הגיעו לפרגן לאורי שקד וללני רקנאטי, בעלי יקב רקנאטי, עם השקת יין הדגל ג'ייקוב, על שם אבותיהם של השניים.

מינויים

• ד"ר הילה וידל מונתה לאחות ראשית ומנהלת הסיעוד בבית החולים הרצליה מדיקל סנטר.
רוני שטרן מונתה לסמנכ''לית משאבים בנמל חיפה.
אסי מויאל מונה לסמנכ"ל מכירות ושותפים ב-Qlik ישראל מקבוצת חילן.
איילה שאול-ארז מונתה למנכ"לית עמותת הידידים של המרכז הרפואי לגליל בנהריה.
חמוטל איינהורן מונתה למנכ"לית אגודת הידידים ומנהלת קשרי החוץ של מוזיאון אנו. תחליף את עדי אקוניס.

תשאירו טיפ

ענבל כץ-אמסלם, מנהלת השיווק של קבוצת ח.י: "ממליצה על The market smoker של השף והבעלים אלחי אבגיל. מקום מהמם בוולפסון ת"א. הבעלים הוא מילואימניק שנלחם בעזה ונותן אירוח מושלם ותפריט משתנה שמורכב מאוכל מדויק וטעים".

הזמינו אתכם?

היום, ביתן 1 באקספו ת"א, תחרות "מיזם השנה" 2024 של עמותת יונסטרים. מארחים: יו"ר ומייסד העמותה רוני צארום והמנכ"לית יפעת בכור. בין המוזמנים: מיכל ברוורמן בלומנשטיק, תומר ראב"ד, יפעת רייטר, יעל ארד וקלמן שחם.

מדרגות לגן עדן

רותם לוי ז"ל נפל בקרבות בעזה בדצמבר, תוך גילוי גבורה עילאית. אלמנתו שהם לוי ואחיה אלידור חדד מציגים לזכרו תערוכה שנפתחה השבוע בבית הישג בת"א וכוללת צילומים מרהיבים מעזה של אלידור. אוצרת: עינת חסון פורר.