חם מאוד בדרום הארץ באוגוסט, אבל בערבה זו בדיוק העונה שבה הלילות הופכים לאטרקטיביים במיוחד, עם מזג אוויר סביר וים של כוכבים שמנקדים שמיים בהירים. השבוע ייצא לדרך מיזם לילות קיץ בערבה, שיתוף פעולה של המועצות האזוריות ערבה תיכונה והערבה הדרומית - 170 ק''מ של חוויות בין שקיעה לזריחה בחודש אוגוסט.
1 צפייה בגלריה
yk14003076
yk14003076
(צילום: אריאל גולד)
זה יתחיל בחמישי הקרוב (1.8) עם שורת פעילויות ליליות, הכוללת בין היתר סיור עקרבים עם פנסי אולטרה סגול, חוויה שמאפשרת להתחקות אחר החיים הליליים של העקרבים (קטורה, 20:00); שיעור צ'י קונג מול השקיעה כולל טיול בפארק האקולוגי של לוטן, שקצהו מול הרי אדום (לוטן, 19:00); ספארי לילה בסיור ג'יפ (ממוזג!) בהובלת הגיאוגרף וצלם הטבע אורן פריטל שיפתח צוהר אל עולם הטבע המרהיב של הערבה (עין יהב, 20:00).
לאורך החודש יקיימו יישובי הערבה שורת אירועים בשעות הערב, בהם מסיבה במכוורת פורת עם הופעה של קרולינה ואחריה סט של די.ג'יי שינגן אל תוך הלילה, כפר אמנים לילי בצוקים, אירוע יין לאור ירח ביקב מואה, ארוחה על אש חיה בפארן, אירועי "כוכבים בשמי תמנע", הקרנות סרטים לאור ירח וכמובן תצפיות כוכבים ואירועי מטר הפרסאידים בכל האזור.
פירוט האירועים והרשמה באתר לילות ערבה.