• לרגל יום הגלידה הבינלאומי (כן, יש דבר כזה) מותג השוקולד פנדה ומותג הגלידה GANEDEN משיקים יחד במהדורה מוגבלת לקיץ סדרת גלידות ללא רכיבים מן החי שמכילה כמחצית מכמות הסוכר בהשוואה לגלידות רגילות. שוק הגלידות הטבעוניות פרימיום מהווה כ-5% משוק גלידות הפרימיום בישראל, ובשנת 2023 הוכפלו המכירות בהשוואה ל-2022. (איריס לפשיץ קליגר)
1 צפייה בגלריה
yk14003078
yk14003078
(צילום: יחסי ציבור)
• מותג האיפור IL MAKIAGE, משיק לראשונה בישראל עמדה רובוטית המתאימה ומוכרת מוצרי טיפוח באופן אוטומטי. בעזרת שאלון אונליין חדשני ובינה מלאכותית מתאימים לצרכנית את גוון המייקאפ המדויק לה. העמדה תושק, בהשקעה של כחצי מיליון שקל בקניון דיזנגוף סנטר. (נווית זומר)
• חברת מאסטרקארד משיקה את פלטפורמת "משפחה מתנדבת" הכוללת אפשרות חיפוש והזמנת פעילות התנדבות לכל המשפחה. לאחר בחירת ההתנדבות, יוצגו לנרשמים הטבות לבילוי, אוכל וקניות בעסקים קטנים ובינוניים בסביבת ההתנדבות שניתן יהיה לרכוש מראש באמצעות איזי. פרטים ב-family-time.co.il
• מותג העיצוב ZAGAMIX, מבית זגה - פינות אוכל, שהושק בישראל בשנה האחרונה ופעל עד כה באונליין בלבד, פותח לראשונה חנות פיזית בקונספט של סניף פופ אפ, שיפעל למשך כחודש ימים בלבד, החל מ-14 ביולי עד 9 באוגוסט. החנות תפעל במתחם "חונים קונים" (רחוב לישנסקי 9) בראשון-לציון.
• 2,000 דירות ומטרו ליד ת"א: אושר פרויקט פינוי בינוי ענק באזור. התוכנית על פני שטח של כ-150 דונם בדרום-מזרח אזור. 672 יחידות דיור יפונו לטובת הפרויקט שיכלול מגדלים בני עד 16 קומות . 100 יחידות יוקצו לדיור להשכרה. (הילה ציאון)