ים מדר חתם לשנתיים בבאיירן מינכן - כך הודיעה אתמול באופן רשמי הקבוצה הגרמנית. הגארד (23, 1.90) נפרד הקיץ מפנרבחצ'ה בתום עונה אחת בלבד וכעת הצטרף לאלופת גרמניה (מקום 15 ביורוליג בעונה החולפת).
"אתן הכל כדי להיות שחקן טוב יותר", אמר מדר לאתר הרשמי של המועדון. "באיירן מועדון היסטורי שכולם באירופה מכירים, ואראה לו את הכבוד הראוי לו. בליגה אנחנו רוצים לבנות על מה שעשינו בעונה שעברה, וביורוליג נכוון לשמינייה הראשונה".

נבחרת העתודה: מוכנים לאתגר היווני

הנבחרת עד גיל 20 שסיימה את הבית המוקדם באליפות אירופה בפולין במקום הראשון, תתמודד הערב (19.00) בשמינית הגמר מול נבחרת יוון שסיימה את הבית המוקדם במקום האחרון עם מאזן 2:1. ״מדובר בנבחרת טובה מאוד ואגרסיבית״ אמר המאמן, אלעד חסין ״זה לא יהיה קל, יוון סיימה בשנה שעברה על הפודיום עם מדליית הארד, אבל אנחנו נבחרת ישראל ונעשה הכל כדי לייצג בצורה הכי טובה את המדינה שלנו״.

כדורגל נשים: הנבחרת ירדה דרג

נבחרת הנשים בכדורגל איבדה סופית את הסיכוי לעלות ליורו 2025, אחרי תיקו 2:2 בסלובקיה – נקודה ראשונה במחזור האחרון במוקדמות. ניצחון בשלושה שערים ומעלה היה מסדר לנבחרת את המקום השלישי בבית וכרטיס לפלייאוף, והיא הובילה כבר 1:2 משערים של נועה סלימהוגיץ' (37) ושירה אלינב (44), אך המארחת השוותה דקה לסיום והורידה את ישראל בחזרה לדרג ג' באירופה.
טור דה פראנס. פסקל אקרמן הגרמני מישראל פרמייר טק סיים שישי בקטע ה-16.