מגואלת בדם, באמצע החופש הגדול, הגיעה אתמול אישה בת 33 לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. כשהיא אוחזת גרזן בידה, היא נראתה עוברת מעבר חציה ותוקפת מאבטח. רק בהמשך התברר גודל הטרגדיה: מדובר באמו של ילד צעיר שעל פי החשד היא רצחה אותו במהלך התקף פסיכוטי.
הילד בן השש נמצא אתמול על ידי סבתו בשכונת גליל ים בהרצליה, כשהוא ללא רוח חיים ועם דקירות קשות בגופו. החשד במשטרה הוא כאמור שהאם דקרה אותו למוות.
3 צפייה בגלריה
yk14004115
yk14004115
(מגואלת בדם. האם בכניסה לקניון)
על פי הממצאים הראשונים שאספו חוקרי המשטרה, הסבתא הגיעה לדירת הוריו של הילד, אחרי שהאמא לא ענתה לה טלפונית. שם, למרבה האימה, היא מצאה את נכדה בן השש ללא רוח חיים, כשהוא דקור בכל חלקי גופו וסובל מסימני חבלה. היא הזעיקה את השוטרים - שקשרו מיד את האירוע לחשודה בדקירת המאבטח מוקדם יותר בקניון בעיר. עוד לפי המשטרה, לפני שהאם הגיעה לקניון שבעת הכוכבים, החשודה ברצח בנה תועדה כשניסתה לפגוע בעוברי אורח בגרזן.
האב, שנמצא במילואים בעוטף עזה, קיבל את הבשורה המרה בזמן שירותו. במשטרה ציינו כי השניים לא מוכרים לרשויות הרווחה. בבית אותר גם כלב ללא רוח חיים, שלפי החשד נרצח גם הוא.
3 צפייה בגלריה
yk14004117
yk14004117
שוטר אוחז בגרזן
ט’ שכנתה של האם החשודה: “היא חלפה על פני ואז חזרה אלי. ראיתי אותה עם דם על הפנים. זה היה לקראת שש בערב. זה היה נראה לי הזוי. לא הבנתי למה עם יחפה ועם בגד קרוע. פחדתי מאוד. היא נכנסה לבניין ושאלתי אותה אם היא בסדר והיא ענתה שכן. אבל הרגשתי שזה מוזר. זה הרעיד לי את כל הגוף. אחרי שעה וחצי פתאום הגיעו מלא משטרות והבנתי מה קרה”.
השתתף בהכנת הידיעה: איתן גליקמן
3 צפייה בגלריה
yk14004241
yk14004241
זירת הרצח | צילום: טל שחר