מכה קשה לנבחרת הכדורגל האולימפית: דניאל פרץ, מי שהיה אמור להיות הקפטן, לא יוכל לקחת חלק במשחקים בפריז. שוער באיירן מינכן סובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי, ולאחר האבחון של הצוות הרפואי במועדון הגרמני, הוחלט לשחררו מסגל הנבחרת לאולימפיאדה. ואם זה לא מספיק, מחליפו ניב אליאסי נפגע אתמול במהלך משחק אימון מול מכבי פ"ת והוחלף לאחר שהתלונן על כאבים בברך ובצלעות.
"אני מצטער עבור דניאל על החמצת המשחקים האולימפיים, מקווה שיחלים מהר ובטוח שעוד יהיו לו רגעים גדולים במדי הכחול-לבן", אמר המאמן גיא לוזון. "דניאל הוא הקפטן שלנו והלב הפועם של הנבחרת הזאת, הוא ספורטאי מצוין, שוער ואדם משכמו ומעלה. כולנו נצטרך להתעלות ולהמשיך קדימה. יש לי ביטחון מלא בשחקני הסגל, ודאי בשוערים, ואני בטוח שדווקא עכשיו כל אחד מהם יתעלה עוד יותר. דניאל פרץ היה ויהיה תמיד חלק מהנבחרת הזאת והוא גורם משמעותי בהגעה שלנו למשחקים האולימפיים".
1 צפייה בגלריה
yk14006572
yk14006572
(צילום: עוז מועלם)
פרץ עצמו אמר: "לא פשוט להיות כל כך קרוב להגשמת החלום ואז לשמוע שלא תוכל לחוות אותו. לפחות לא הפעם. מועד הפציעה ומשך ההחלמה הנדרש לא השאירו מקום לספק, למרות שהאמנתי שהדברים יסתדרו בדרך נס. אני סומך על החברים שלי למסע הארוך בדרך לאולימפיאדה ועל הצוות המקצועי שיעשו הכל כדי להגיע הכי רחוק שאפשר. אהיה האוהד הכי גדול שלהם".
בהיעדרו של פרץ, שוער הפועל באר-שבע ניב אליאסי אמור לקבל את אפודת השוער הראשון, אבל אתמול הוא גרם ללוזון ולכל אנשי הנבחרת לדפיקות לב מואצות. בדקה ה-30 של משחק ההכנה האחרון של הנבחרת לפני היציאה היום לפריז, שנערך באצטדיון ר"ג, אליאסי נפגע בתיקול עם חלוץ מכבי פ"ת אנס מחאמיד. השוער קיבל טיפול והמשיך לשחק, אבל כעבור דקה הודיע לשופט כי הוא לא יכול לשחק והוחלף על ידי מאור ארליך, שוער ששייך למכבי פ"ת והושאל בעונה שעברה לכפר-קאסם מהלאומית.
אליאסי נבדק אמש ובנבחרת מקווים שלא מדובר בפציעה קשה ושהוא יוכל לעלות היום על הטיסה לפריז, אבל בעת ירידתו מהמגרש הוא אמר לצוות המקצועי: "אני לא מצליח לדרוך על הרגל, איזה כאבים". המשחק הסתיים בניצחון 0:2 של הנבחרת, כשאחרי הפציעה של אליאסי השחקנים היו עסוקים בעיקר בשמירה על הרגליים. את שני השערים הבקיע עידן טוקלומטי, שנמצא בכלל ברשימת ההמתנה של הנבחרת ולא אמור לשחק באולימפיאדה.
אחרי הפציעה של פרץ, לוזון בדק את מצבו של שוער הנבחרת הבוגרת, עומרי גלזר, אבל גם הוא לא כשיר לגמרי, כך שהשוער השני של הנבחרת האולימפית יהיה עומר ניראון, שעמד אתמול בשער מכבי נתניה במשחק האימון נגד פנאתינייקוס ביוון. הוא יחבור היום לנבחרת בצרפת יחד עם שוער בני-יהודה רוי ששון, שהוזעק ממחנה האימונים של הקבוצה ברומניה במטרה לשמש ממלא מקום במקרה של פציעות. בסוף השבוע יצטרפו לנבחרת גם הלגיונרים אוסקר גלוך מרד בול זלצבורג, ליאל עבדה משארלוט ועומרי גאנדלמן מגנט.
פרץ היה אחד משלושת חריגי הגיל בסגל של לוזון לפריז, וכעת נשארו רק שניים: גאנדלמן ובלם מכבי חיפה שון גולדברג. בכל מקרה, לוזון היה יכול לצרף חריג אחר במקום פרץ רק בתפקיד השוער, וגלזר כאמור לא כשיר.