חוליו גארו, סגן שר הספורט הארגנטינאי, פוטר בגלל שהעז לצאת נגד לאו מסי. מה ששמעתם. מטעמו של נשיא המדינה חאבייר מיליי נמסר: "אף ממשלה לא יכולה להגיד לנבחרת שזכתה באליפות העולם ובשתי אליפויות היבשת, או לכל אזרח, איך להגיב, מה לחשוב ומה לעשות. מסיבה זו, גארו סיים את תפקידו".
הרקע של הסיפור הוא חגיגות הזכייה של ארגנטינה בקופה אמריקה. קשר צ'לסי אנסו פרננדס פירסם סרטון בו השחקנים שרו שירים גזעניים נגד שחקנים שחורים מצרפת, המשך ישיר למתיחות בין הנבחרות. הקטע עורר סערה עולמית, ולמרות שפרננדס התנצל (עדיין צפוי לספוג עונש הרחקה ממושך, ככל הנראה 12 משחקים), ההתאחדות הצרפתית זעמה והודיעה כי תגיש תלונה רשמית לפיפ"א בדרישה שהנושא ייחקר.
מסי אפילו לא היה חלק מהחגיגות – הוא נשאר במיאמי כדי לעבור טיפולים בפציעה בקרסול – אבל כאשר גארו התייחס לנושא, הוא אמר: "אני חושב שהקפטן ונשיא ההתאחדות צריכים להתנצל בפומבי. ראוי שזה יקרה, מאחר שהתקרית הזו הציגה אותנו באור שלילי".
לא רק שגארו פוטר, אלא שהוא אפילו התנצל בעקבות הרעש הציבורי: "אני מצטער אם ההערה שלי פגעה במישהו, זו לא הייתה הכוונה שלי".
ארה"ב. במשחקו הטוב ביותר מאז שעבר לפילדלפיה, תאי בריבו כבש שלושער בניצחון 1:5 על ניו-אינגלנד – ועדיין, המחליף שלו הצליח לגנוב את ההצגה: ילד הפלא בן ה-14 קוואן סאליבן, שהפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות הליגה האמריקאית. מנצ'סטר סיטי כבר דאגה שיעבור אליה בגיל 18.