• חברת צרפתי צבי ובניו, נותנת החסות הרשמית של ספורטאי נבחרת הג'ודו של ישראל, הזמינה את הספורטאים פיטר פלצ'יק, ים וולצ'ק ומאיה גושן למשרדי החברה לאירוע חגיגי, רגע לפני פתיחת אולימפיאדת פריז. משה ורפי צרפתי, מנכ"לים משותפים: "מאחלים לספורטאים המצטיינים לקצור הישגים, שיחזקו בנו את תחושת הגאווה הלאומית".
1 צפייה בגלריה
yk14008502
yk14008502
(משה צרפתי, פיטר פלצ'יק, ים וולצ'ק, מאיה גושן ורפי צרפתי)
• קבוצת גבאי תרמה את מתחם הלסינקי 24 בת"א, המיועד לפינוי בינוי, לטובת אימון של יחידה מובחרת בצה"ל המבצעת לוחמה בשטח בנוי שמדמה את תנאי הלחימה במסגרת התמרון הקרקעי בעזה. הריסת המתחם נדחתה לטובת האימון, ואתמול בוצעה ההריסה בפועל. אלי גבאי, מבעלי הקבוצה: "הסכמנו לדחות את ההריסה, בשיתוף פעולה עם הדיירים, כדי לאפשר ליחידה להתאמן במתחם".
פארק עתידים תל-אביב תורם חלל עבודה מתחם חללי העבודה עתידים קונטקט לעמותת כ"ן (כוח נשים), המובילה את המאבק לשוויון מגדרי 50:50 סביב שולחנות מקבלי ההחלטות בישראל. המתחם משמש בית לכ-80 חברות הייטק ועסקים. אייל גרין, מנכ"ל הפארק: "שיתוף פעולה זה מדגיש את מחויבותנו לשוויון".
מינויים: חברת מצלאוי הודיעה על מינויו של רו"ח גלעד אורן למנכ"ל החברה; קבוצת ברק פיננסים הודיעה על מינויו של שי מימוני למנכ"ל ברק נופך נדל"ן והתחדשות עירונית; רובי קפיטל, המתמחה במימון והשקעות בנדל"ן, הודיעה על מינויה של חגית נפתלי לתפקיד סמנכ"לית תפעול ומערכות מידע.
עושים עסקה: קוטג' עם 5 חדרים ברחוב פרץ קרלן בראשון-לציון, בשטח 180 מ"ר על מגרש בשטח 250 מ"ר עם מקלט בבית, נמכר ב-4.2 מיליון שקל (אנגלו סכסון ראשון-לציון).