• "אנחנו רוצים לטוס לניו-יורק ולתאילנד", כך אמר ל"ממון" רמי לוי, מבעלי השליטה בחברת ישראייר. שותפו של לוי, שלום חיים, והמנכ"ל אורי סירקיס ביקרו בחברת איירבוס בצרפת ובחנו רכש מטוסים שנדרשים לטיסות ארוכות. (נווית זומר)
1 צפייה בגלריה
yk14013496
yk14013496
(ג'יימי דיימון במרכז החדשנות של ג'יי פי מורגן צ'ייס בהרצליה)
• מנכ"ל ג'יי פי מורגן צ'ייס, ג'יימי דיימון, נמצא בביקור בישראל. דיימון נפגש עם לקוחות הבנק, עם מנכ"לים ויזמי הייטק ועם ראשי מוסדות פיננסיים וקרנות. בנוסף הקדיש חלק מביקורו לפגישה עם עובדי הבנק. לג'יי פי מורגן צ'ייס יש 170 עובדים בישראל, מתוכם כ-120 עובדים במרכז החדשנות של הבנק שנמצא בהרצליה.
בנק מזרחי טפחות יעניק לסטודנטים המשרתים במילואים לפחות 90 יום הלוואת לימודים, ללא ריבית וללא הצמדה. כך הודיע המנכ"ל משה לארי. ההלוואה עד 36,000 שקל ניתנת לפריסה של עד 36 תשלומים. (גד ליאור)
יקב רקנאטי השיק את יין ג'יקוב ,שנקרא על שם אבותיהם של בעלי היקב – לני רקאנטי ואורי שקד. אביו של כל אחד מהם נקרא יעקב. היין יצא לחנויות בכמות מצומצמת - 3,000 בקבוקים בלבד, לאחר תקופת התיישנות של כ-7 שנים. (נווית זומר)
עוף הגליל מקריית-שמונה משיקה לראשונה סדרת מוצרים תחליפי הבשר תחת מותג INSTEAD ב-3 קטגוריות: בשר, עוף ודגים, המיוצרים על ידי חברת פיוצ'ר פוד גרופ ההולנדית. (נווית זומר)
בחזרה לבית הספר: עצמל'ה, רשת רהיטי ילדים ונוער, משיקה קולקציית כיסאות לקראת החזרה ללימודים
מקס סטוק משיקה את מחלקת החזרה לבית הספר ואת המותג הפרטי SKWEEK שכולל תיקים, קלמרים ומחברות ספירלה.