"במותך כמו בחייך, היית נסיך. הצלת שתי נפשות בישראל, אישה והעובר שלה. תמיד עשית את הדבר הנכון. נתת וקיבלת ב-24 שנות חייך אהבה ללא תנאי. זכינו בך". כך, כשקולה נשנק מדמעות, ספדה אתמול הדס, אמו של סרן אריאל טופז (24) ז"ל, לבנה שנפטר מפצעיו, אחרי שנפצע אנושות ב-14 ביולי בפיגוע הדריסה בצומת ניר צבי, סמוך לבסיס צריפין.
מאז הפיגוע נלחמו הרופאים על חייו של סרן טופז. אחרי הבשורה הקשה על פטירתו נפרדה ממנו האם, הדס, בפוסט קורע לב שבו כתבה: "למרות כל התפילות, הבקשות וההמתנה לנס - לצערי, ה'הותר לפרסום' הבא הוא כל עולמי, בני יקירי, אריאל שלי. המלאך שלי".
2 צפייה בגלריה
yk14015421
yk14015421
(סרן אריאל טופז ז"ל,)
מאות הגיעו אתמול לחלקה הצבאית בבית העלמין בפרדס חנה, כדי ללוות למנוחות עולמים את סרן טופז, ששירת כקצין מודיעין בחטיבת המחקר של אמ"ן. "כולנו מתקשים לעכל שאתה לא איתנו", ספד לו בשם צה"ל אלוף-משנה א'. "כשהחלה המלחמה עזרת בכל מה שיכולת, כולל מודיעין לגבי החטופים. תמיד עזרת ותמיד עם חיוך על הפנים. חשבת על אחרים לפני שחשבת עליך".
ואכן, גם רגע לפני פציעתו, שממנה נפטר שלשום, הציל סרן טופז חיים. "בפיגוע אריאל הציל אישה בהיריון", ספדה לו אתמול דודתו, ליאורה וקס. "רק שתדעו שמאחורי ה'הותר לפרסום' עומד מקרה אצילי. רק בזכותו אישה בהיריון לא נפגעה. הייתה לי הזכות להיות הדודה שלך". האב, גיל, ספד לבנו: "אריאל היה ילד מאוד מיוחד. אריאל היה חגיגה. ולפעמים החגיגה נגמרת. אשמורת תיכונה נושקת לשלישית. לקום מחר בבוקר ולהתחיל מבראשית. אריאל, צא למסע שלך וניפגש".
2 צפייה בגלריה
yk14015659
yk14015659
הלווית סרן טופז ז"ל, אתמול | צילום: גיל נחושתן