הסאגה בעניינו של פליסיו מילסון הגיעה לסיומה. הכוכב האדום בלגרד הודיעה שלשום כי שחקן הכנף האנגולי, שעזב את מכבי ת"א, חתם לארבע שנים והוא אף הוצג במדיה.
על פי הדיווחים בסרביה, האלופה המקומית שילמה לצהובים 6 מיליון יורו תמורת השחקן, שהפך לרכש היקר ביותר בתולדות הקבוצה, והוא צפוי להשתכר 4.5 מיליון יורו לאורך כל תקופת החוזה.
מילסון אמר לאחר החתימה: "קיבלו אותי בצורה נהדרת ואני מתרגש. אני לא יכול לחכות להתחיל את דרכי במועדון. קיבלתי המון הודעות מאוהדי הכוכב האדום, אני אוהב מאוד את האצטדיון, שהוא ביתי מאוד. הדבר הכי חשוב בשבילי זו הקבוצה, אבל אני אוהב גם לכדרר ולשחק אחד על אחד, זה ממלא אותי. אני אעבוד קשה ואעשה מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה".
המנהל המקצועי של הקבוצה הסרבית, מיטאר מרקלה: "אני מאוד מרוצה שהחתמנו את מילסון, עקבנו אחריו במשך כל העונה שעברה. הוא שיחק ברמה גבוהה, כבש שבעה שערים ורשם 13 בישולים. הוא היה אחד השחקנים הטובים של מכבי ת"א ובליגה הישראלית כולה. זה השחקן שחיפשנו, פרופיל של כדורגלן שיהיה חשוב מאוד לקבוצה שלנו. אני מאמין שהוא יצליח בכוכב האדום וישחק אפילו יותר טוב ממה שהוא הראה במכבי".

קאנגווה חוזר לבאר-שבע

מי שיעשה את הדרך ההפוכה, מהכוכב האדום לליגה הישראלית, הוא הקשר הזמבי קינגס קאנגווה, שנחת בסוף השבוע בארץ כדי לחתום לשלוש שנים בהפועל באר-שבע אחרי שיעבור היום את הבדיקות הרפואיות ביום ראשון.
קאנגווה בן ה-25 שיחק כזר בקבוצת הנוער של באר-שבע בעונת 2017/18 וכבש תשעה שערים ב-21 הופעות. בין השאר, הוא שיתף פעולה עם תומר יוספי. קאנגווה נבחן בקבוצה הבוגרת של באר-שבע, שאימן בזמנו ברק בכר, שהחליט בסופו של דבר לא להחתימו תמורת דמי רכישה של 50 אלף דולר ושכר חודשי של 3,500 דולר. בהמשך הוא עבר לארסנל טולה הרוסית ונרכש ממנה על ידי הכוכב האדום תמורת 1.2 מיליון יורו.
הקדנציה שלו בסרביה הייתה מוצלחת בהתחלה, אך כשבכר הגיע לקבוצה מעמדו נפגע ובעונה שעברה הוא הושאל לקורטרייק הבלגית, שבשורותיה שיחק עשרה משחקים ולא כבש. בנבחרת זמביה ערך קאנגווה 29 הופעות שבמהלכן הבקיע שישה שערים.
גביע הטוטו. שלב הבתים בליגת העל יוצא הערב (20.00) לדרך. בית א': עירוני טבריה - בני-ריינה (גרין), הפועל חיפה - בני-סכנין, קריית-שמונה חופשית. בית ב': הפועל חדרה - מכבי נתניה, מ.ס אשדוד - הפועל ירושלים. בית"ר ירושלים חופשית.

הנוער פתח עם ניצחון

עם 31 נקודות ושמונה אסיסטים של בן שרף בהופעה אדירה, נבחרת הנוער פתחה את אליפות אירופה עד גיל 18 בפינלנד עם ניצחון 86:90 על לטביה. הגארד, שישחק בעונה הקרובה באולם הגרמנית, היה אחראי למהפך במחצית השנייה יחד עם עומר מאייר (12 ו-10 ריבאונדים). היום (13.30) תפגוש הנבחרת של שרון אברהמי את איטליה, שהפסידה אתמול לסרביה 78:72. עוד קלעו לישראל: תמיר גולד 11, אורן סהר 9, ירון גולדמן 7, ג'ול כארם ורני בלגה 6, אביב הנקין 5, מירון כץ 3.