אלביט, שבשליטת משפחת פדרמן, זכתה בחוזה בסכום של כ-190 מיליון דולר לאספקה של פצצות מרגמה (פצמ"ר) מונחות לייזר ו-GPS מסוג עוקץ פלדה למשרד הביטחון. החוזה יבוצע על פני תקופה של שנתיים. מתחילת המלחמה בעזה עושה צה"ל שימוש בעוקץ פלדה וחיסל באמצעותה מאות מחבלים. עוקץ פלדה הינה פצמ"ר מונחית-מדויקת, הנורית ממרגמת 120 מ"מ, אשר מתוכננת להתביית בדיוק על המטרה ולהשמידה, תוך שימוש בטכנולוגיות הנחיה הן של GPS חסין והן של לייזר. יש לה טווח של עד 10 ק"מ.

טירת-כרמל: מפעל חדש לגידול קנאביס ב-70 מיליון שקל

מדיקן איקס, חברת הקנאביס הרפואי שבבעלות חברת דרווין נכסים, השיקה לראשונה בישראל מפעל לעיבוד וגידול טבעי של צמח הקנאביס ללא מצע, ללא מגע יד אדם וללא חומרי הדברה וחומרים ביולוגיים. במפעל הושקעו כ-70 מיליון שקל. החברה מעסיקה כ-50 עובדים במפעל בטירת-כרמל. תוצרת תפרחות הקנאביס משווקת בכ-190 בתי מרקחת ברחבי הארץ, ובקרוב תחל החברה בשיווק שמני קנאביס רפואי. ויטלי בנימינוב, מנכ"ל מדיקן, מסר: "מוצרי הקנאביס שלנו גודלו באופן טבעי. מדובר בגידול אחיד, איכותי וטהור".

קבוצת הפרסום סטאגוול רוכשת את לידרס הישראלית

קבוצת הפרסום הבינלאומית סטאגוול הודיעה אתמול על רכישת חברת לידרס, סוכנות דיגיטל המתמחה בשיווק באמצעות משפיענים. לידרס נוסדה ב-2017 על ידי ערן ניזרי ויהונתן ערמי, ומשתמשת בטכנולוגיות AI מתקדמות לחיבור מותגים עם יותר מ-300 מיליון יוצרי תוכן ברחבי העולם והשקת קמפיינים במהירות. עם לקוחותיה של לידרס נמנים נספרסו, סמסונג וקולגייט-פלמוליב. כחלק מהעסקה מתכננת סטאגוול כניסה לעבודה גם בקמפיינים בישראל.