אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל לשעבר, מונה על ידי אלקטרה מוצרי צריכה לשמש כיועץ מיוחד לקרפור לתקופה של 3 חודשים. אם באלקטרה יהיו מרוצים יציעו לרוזנהויז להחליף את צביקה שווימר המנכ"ל בתפקידו הנוסף כיו"ר קרפור, במטרה להקל בעומס המוטל עליו. שווימר מנהל כיום את אחת החברות הגדולות במשק עם מחזור מכירות של יותר מ-6 מיליארד שקל במגוון פעילויות: מזגנים, יבוא ומסחר במוצרי חשמל, קמעונאות ועוד.
רשת הסופרים קרפור אמנם משפרת ביצועים השנה, אבל עדיין גוזלת תשומת לב ניהולית אדירה. לרוזנהויז ידע רב וניסיון בתחומי קמעונאות המזון מהתקופה שכיהן כמנכ"ל שופרסל בשנים 2022-2011, קדנציה שהייתה מוצלחת לרשת, והסתיימה לאחר שהוגש נגדו כתב אישום על ידי רשות התחרות בגין עבירה על חוק ההגבלים העסקיים, ושלחה אותו ל-4.5 חודשים לכלא. גם לאחר ריצוי העונש המשיך רוזנהויז לעסוק בתחום, ושימש יועץ לחברת פז שרכשה את פרשמרקט מידי האחים אמיר.
קרפור השיקה השבוע את הסניף ה-100 בישראל – באשקלון. הרשת שהסבה הפסדים כבדים בתחילה לאלקטרה מגלה סימני התאוששות ועלייה במכירות, והיא סיכמה לאחרונה על שיתוף פעולה עם ארגון חבר. את הרבעון הראשון של 2024 סיימה הרשת עם עלייה של 31% בהכנסות, שהסתכמו ב-795 מיליון שקל. הרווח הסתכם ב-300 אלף שקל, לעומת הפסד של 41 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.