העיקר התרגיל. 12.00: טניס שולחן, שלב 32 האחרונים, נשים, ני שיאה ליאן (לוקסמבורג) – סון יינגשה (סין). ני שיאה ליאן היא ילידת סין שחיה באירופה, מייצגת את לוקסמבורג ובגיל 61 העפילה למשחקים האולימפיים. אחרי שעברה שחקנית טורקייה שצעירה ממנה ב-30 שנה, היא תפגוש את סון יינגשה, אלופת העולם המכהנת. ני צפויה להפסיד, אך נקווה שתזכה לסטנדינג אוביישן בסיום.
הפעלולן מוונצואלה. 15.44: אופניים, BMX פריסטייל, גמר, גברים. בתחרות הפריסטייל, רוכבי ה-BMX נשפטים על פי איכות ומורכבות הביצועים שלהם. וכשזה מגיע לפעלולים עם אופניים, דניאל דרס בן ה-39 הוא אלוהות. סיפור סינדרלה על רוכב מוונצואלה שגדל בעוני מחפיר – והפך לאחד מרוכבי ה-BMX המעוטרים בהיסטוריה עם חמש זכיות ב-X Games ומדליית כסף אולימפית בטוקיו.
עקרון הרצף. 18.30: התעמלות מכשירים, גמר קרב-רב, גברים. לפני שלוש שנים בטוקיו, המתעמל היפני דאיקי האשימוטו העניק ליפן מדליית זהב אולימפית שלישית ברציפות בתחרות היוקרתית. לפי המוקדמות, ממש לא בטוח שהרצף היפני יימשך. ז'אנג בוהנג הסיני, הידוע בביצועיו המרהיבים במתח ובמקבילים, הקדים את היפנים ב-1.7 נקודות – וינסה לעשות זאת שוב גם בגמר.
מגי, לטיפולך. 19.30: כדורמים נשים, שלב הבתים, ארה"ב – איטליה. האמריקאיות, עם הכוכבת הגדולה מגי סטפנס (שגיסתה האהובה מתה ממש לפני היציאה לפריז), זכו בזהב בשלוש האולימפיאדות האחרונות, אבל עד כה הן מקרטעות. ארה"ב הפסידה במשחקה השני 13:11 לספרד – הכי הרבה שספגה במשחק אולימפי מאז 2012. היא תנסה להוציא את העצבים על האיטלקיות.
שמח בבריכה. 23.22: שחייה, 100 מטר חופשי, גברים. קרב איכותי, קצר ומהיר במיוחד בהשתתפותם של שיאן העולם פאן ז'אנלי הסיני (46.80 שניות), שיאן העולם לשעבר והאלוף האולימפי הטרי ב-200 חופשי דוד פופוביץ', האלוף האולימפי במשחה הזה מריו, קייל צ'למרס שממשיך לככב בבריכה אחרי שלושה ניתוחי לב, וחביב הקהל המקומי מקסים גרוסה. צפיית חובה.