הממונה על התחרות אישרה את המיזוג בין דור אלון שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה שמחזיקה גם ברשת AM:PM, עם אלמה מרקט - תחת תנאי של מכירת חנות אלמה בדיזינגוף 191 לצד אחר בגלל קרבה לחנות של AM:PM. בנוסף אסרה הרשות על המיזוג להפעיל חנויות במקומות מסוימים מחשש לפגיעה בתחרות.
דור אלון היא הבעלים של רשת AM:PM ושל חנויות הנוחות וחנויות מכולת תחת המותג "סופר אלונית". סניפי AM:PM הפרוסים בעיקר באזור המרכז ובפרט בתל-אביב. גם אלמה פועלת במרכז. הקים אותה ליאור קמחזי שזה לו אקזיט שני: ב-2021 מכר את רשת סיטי מרקט לסונול תמורת 30 מיליון שקל. אלמה מרקט היא רשת קמעונאית קטנה עם מספר סניפים באזור המרכז וכמו AM:PM פועלת 24 שעות ביממה.
הבדיקה שערכה הרשות העלתה שמספר סניפים של שתי הרשתות נמצאים בקרבה גיאוגרפית משמעותית באזור תל-אביב, שמתאפיין בדפוסי צריכה הכוללים הליכה ברגל למרחקים קצרים. על כן החשש שהתעורר היה שאם המיזוג יאושר כפי שהוא קיים החברה הממוזגת תחזיק בכוח שוק משמעותי באזורים גיאוגרפיים מסוימים בתל-אביב, כך שיהיה בידה להביא לעליית מחיר או לפגוע בתנאי השירות לצרכנים ללא חשש מריסון תחרותי מספק על ידי מתחרים אחרים.
בן משה רוכש 51% מרשת אלמה לפי שווי מוערך של 40 מיליון שקל במטרה להרחיב את פעילותו בתחום סופרמרקטים קטנים עירוניים שגובים מחירים גבוהים יותר בשם הנוחות והקרבה לבית ולכן הרווחיות שלהם גבוהה יותר בהשוואה לסופרים גדולים.